HTC Telefoons

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Peuk

Re: HTC Bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 22:57

Oh trouwens, hoe kan je een nummer wat je in muziek hebt staan als ringtone instellen? Of kan dat niet. HD2 heb ik.

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 17:15

Ik ga morgen naar de winkel terug. Word gek van dat ding. Start iedere keer opnieuw op (ook als ie gewoon op tafel ligt) en ben dus slecht bereikbaar. Batterij is vol dus daar ligt het niet aan.

NogSteedsGek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 23:07

IrisP92 schreef:
laura22 schreef:
Ik heb een vraagje als die hier al voorbij is gekomen dan sorry, maar ik heb vandaag de mijn nieuwe htc hd2 binnen gekregen en nu wil ik de beltoon veranderen maar heb geen idee hoe ik dat moet doen kan iemand dit even uitleggen ?

Start > intstellingen (of opzij schuiven naar instellingen, is laatste tab.) >geluid en weergave (3e regel) > Naar beneden scrollen bij beltonen, daar staat een kopje beltonen (donkergrijs) daaronder staat beltoon. daar druk je op en dan kan je je beltoon wijzigen.

Wil je een liedje dat op je telefoon staat, Start > Verkenner > dan het liedje zoeken, weet niet welke map je dat spul ingezet hebt > Als je de lijst met liedjes hebt, het nummer dat je wil indrukken en ingedrukt houden, dan verschijnt er een menutje en daar staat onderaan instellen als beltoon. ;)

M_Vainqueur

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 12:34

goedendag dames en heren, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

Ik ben benieuwd naar ervaringen van de HTC Desire HD!

Mijn vriend is aan het twijfelen tussen de Samsung Galaxy S en de HTC Desire HD.
Alleen heeft die toevallig al 2 negatieve ervaringen gehoord over de Samsung, maar nog niks over de HTC, dus eerst maar eens kijken of wel wel eerlijk kunnen vergelijken!

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 12:53

Is de Desire HD al uit in Nederland dan? Als dat al zo is dan is dat nog maar heel kort en de galaxy is er sinds eind mei dus dan is het wel logisch dat daar al wat negatieve ervaringen over zijn :P

M_Vainqueur

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 13:06

Ik weet eigenlijk niet of die al echt uit is...je kan uhm iig wel bestellen bij een abbo. Dus ja het is logisch dat er over de Galaxy meer te zeggen is ja, maar daarom zoek ik specifiek Desire HD ervaringen:P (wie weet iemand die in een winkel werkt en waar die al een beetje is uitgeprobeerd:P)

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 13:11

Ik denk dat hij nog niet uit is, in de UK komt hij pas in oktober uit namelijk ;) Ik heb tot een maand geleden in een winkel gewerkt en je hebt ze dan ook echt niet eerder, dus ik denk niet dat er iemand is die hem heeft uitgeprobeerd :P

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 14:54

Desire HD en de Desire Z komen beiden pas in oktober :j

Er zijn wel wat hands-on verhalen en filmpjes te vinden, veelal van promotoestellen, dus daar kun je nog niks van zeggen :)

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 15:45

Nog meer mensen die telfort hebben en als sinds gisteravond 20 uur niet meer op mobiel internet kunnen?

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 19:31

Loiz schreef:
msn krijg ik er dus niet op, moet ik ebuddy app downloaden en dat lukt dus niet..

Je moet via de market de gratis applicatie MSN talk downloaden werkt perfect, en heb er nooit problemen mee, de andere versies van msn werkte niet.
Oh en ik heb de desire sinds 1.5 maand.

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 19:47

Peuk schreef:
Oh trouwens, hoe kan je een nummer wat je in muziek hebt staan als ringtone instellen? Of kan dat niet. HD2 heb ik.

Bij mijn HTC Tattoo moet je de muziek openen, knopje menu, instellen als beltoon ;)

Yavanna, heb net nog ff geprobeerd, maar heb nogsteeds problemen, dus dat word m niet zolang ik m niet terugstuur.
En ik ga mn internet zo missen als ik mn oude nokia'tje weer ga gebruiken, dus ik blijf t uit stellen :+

onne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 07:46

wie kan mij helpen met mijn touch 2 ,haal hen gisteren uit het hoesje en het weer stond op Rotterdam , terwijl ik daar niet ben geweest.
Nu bijwerken en uitzetten helpt niet,locatie toevoegen heb ik geprobeerd maar geeft aan Vianen niet te kunnen vinden.

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 10:05

Er is ook een htc forum, waar je heel veel info vandaan kunt halen. De mijne ( desire ) heeft nu het probleem dat hij gewoon spontaan uitvalt... dus kijk het even aan, en anders gaat hij terug..

Chans

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 12:34

Voor de mensen die graag skypen, er is nu ook een versie van skype voor android beschikbaar in de market :)

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 21:38

Hai!
Ik heb sinds 2 maanden een HTC Desire. Erg blij mee, sinds van de week ook eindelijk Inet (nieuwe abo ging in ;) ), maar nu wel 2 vraagjes:
1) Hoe kan je een leuke ringtone instellen? (dus een liedje bijvoorbeeld?)
2) Kan je ook kwekken (van hyves) op je tellie? Hoe?

Bedankt!!!

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 22:39

wanneer je zelf een liedje op je telefoon zet, kun je bij je muziekapplicatie kiezen via menu om het nummer als ringtone in te stellen.

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 22:56

Dat lukte dus niet, vandaar mijn vraag....

*gaat het nog eens proberen*

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 14:49

Jeeej, nu wel gelukt!

Weet iemand hoe dat met t kwekken zit??

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 09:34

mijn internet op de htc desire is vastgelopen. Hij blijft op de anwb site staan... Ik heb alles al geprobeerd, alle instellingen enzo gewist. Het programma opnieuw toegevoegd, maar blijft bij openen op de site staan die vast is gelopen. Iemand een idee?
Heb geen zin in weeeeeeer een hard reset waardoor al mijn nrs enzo weer kwijt zijn
Ben eigenlijk niet zo tevreden over de desire.

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 23:50

Bij mij helpt het als ik mijn gsm uit en weer aan zet.

Iepke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 00:06

Hey leuk, een HTC-topic! :D Ik heb nu bijne een jaar de HTC Hero, supertelefoon <3

Eén maar... Misschien dat een van jullie dit herkent? Ik gebruik hotmail, maar ik kan het mailprogramma van de Hero niet gebruiken, hij wil de mail niet laden. Gmail werkt wel, maar die gebruik ik nu eenmaal niet.. Mijn instellingen zijn hetzelfde als die van een collega met een HTC, dus daar ligt het niet aan. Hij heeft het ook wel eens een middagje wel gedaan, maar stopte er elke keer vanzelf mee. Iemand tips?

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 15:43

De juiste instellingen voor de Hero op internet opzoeken? Misschien dat er net een verschil in zit met die van je collega.

Grietzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 20:42

Zo, ik heb zojuist ook een HTC Legend besteld. Kreeg een erg leuke aanbieding. Kon ik niet laten liggen! Zal mij benieuwen..

Plaatje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 20:46

Grappig dit topic!
Ik beschik al zo'n anderhalf jaar over de HTC MAGIC, geweldige telefoon! Super kwaliteit en daarnaast steeds up to date!

Verafjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 21:04

ik mag me hier ook melden, heb sinds gisteren de HTC Wildfire en ik heb nog wat vraagjes :o

Kan iemand mij vertellen hoe ik de beltoon kan veranderen in een nummer wat ik zelf op de HTC heb gezet? En hoe sluit je internet af? Ik heb wel onbeperkt internet, maar de batterij gaat anders zo snel leeg