Lysanne het is een sticker die je kunt hergebruiken, soort van dikke film die je over je Iphone drukt. ik zal een foto uploaden.. Chrissie_ dat is pas erg hahahahahahahahahaha!
er zit wel een ruitpatroontje in maar dat vind ik niet storend, is makkelijk aan te brengen en af te halen en weer aan te brengen. Kosten 20,90 dollar, dus erg goedkoop in euro's en ik had em met 8 dagen in huis!
dat zijn harde plastic hoesjes die je over je Iphone klemt, ik heb de 3G, daar past ie precies achter. 5 euro incl verzenden, ik wil de knalblauwe, de zwarte en de metallic appelgroene verkopen, die ziten nog in de plastic verpakking..
Ik kreeg de tip van een bokker om het hier even te vragen, dus hierbij, ik hoop dat jullie me kunnen helpen Ik heb een tijdje geleden een aantal apps gekocht, maar met een nieuwe softwareupdate zijn ze erafgegooid, ik heb geen flauw idee waarom.. Maar nu wil ik ze er dus weer opzetten, ze staan niet meer in Itunes, heb in mn mail wel een mailtje dat ik ze heb gekocht met een nummer. Nu was mijn vraag dus; hoe kan ik ze er weer opzetten zonder dat ik ze opnieuw moet kopen?