Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
rare telefoon van me
] en dan kan je kiezen uit dingen als: Prive, belangrijk, verjaardag etc 
Mij lukt het ook niet.. Maar mn pa wel. Frouk schreef:Ik heb geen g staan inbeeld nu 3g weg is
Ik heb geen internet abo, dus dan heb ik liever dat heel die g's weg zijn, voor mn eigen gemoedsrust

Hypofocus schreef:Frouk schreef:Ik heb geen g staan inbeeld nu 3g weg is
Ik heb geen internet abo, dus dan heb ik liever dat heel die g's weg zijn, voor mn eigen gemoedsrust
Geen G in beeld? Dat is bijzonder...
Want volgens Samsung blijft die G namelijk ALTIJD staan...
Foutje in je telefoon dan denk ik
Heb er een paar maanden geleden eens met Samsung over gebeld, omdat ik in eerste instantie ook dacht dat de 3G zou aangeven dat internet aan zou staan.
Toen zeiden ze dat het alleen te maken heeft met het netwerk waar je op verbonden kunt zijn, zowel gewoon voor telefonie als voor internet. Maar als je internet gewoon uit staat, blijft 3g en g ook altijd aan staan, omdat het aangeeft dat je telefoon voor telefonie functie nog bereik heeft.
Heb zelf ook geen internet abo. Maar heb de internet instellingen van m'n provider verwijdert, zodat ik ook niet per ongeluk op internet kan komen.
dus ik ben gewoon kei goed denk ik
Hypofocus schreef:Frouk schreef:Weet jij toevallig hoe je verjaardagen kunt toevoegen in die verjaardag widget?
Ja, verjaardagen aan je telefoonboek in je contactenlijst toevoegen, of via je agenda.
Maar hij laat pas een aantal dagen voor een bekende verjaardag zien dat er iemand jarig is
pubelia schreef:Ik heb hem wel via telfort aangeschaft. moet die dan nog terug naar samsung?