Globetje schreef:Ik heb al een tijd Orange en altijd tevreden geweest alleen sinds ongv. 9 maanden is het bereik veel slechter geworden heb ik het idee.
als het bereik eerst gewoon goed was en later slechter is geworden dan lijkt het me toch echt logischer dat het aan je telefoon ligt dan aan het netwerk. Want er worden echt geen "masten" uitgezet ofzo.
Op het moment dat ik wegging bij Orange (ik bedoel toen ik stopte met voor orange werken dus niet dat ik van abo ben veranderd) werden er nog tig sites (masten) per jaar bijgeplaatst. Dus het lijkt me erg stug dat ze nu in de laatste tijd ineens masten weg gaan halen 
Ik zou toch echt je simkaartje een keer in een andere telefoon proberen. Er is altijs wel iemand in je kenissenkring die nog een oud mobieltje heeft liggen waarmee je het kunt uitproberen. Zolang je dat niet uitprobeert weet je nog niets. Als er uit deze crosstest nou komt dat het aan je telefoon ligt kun je weer verder kijken. Ligt het aan je simkaart dan kun je daarmee weer verder.
@malih, niet betalen is inderdaad geen optie hoor. Niet alleen wordt je abonnement geblokkeerd en wordt er een incassobureau ingeschakeld, ook kom je op de zwarte lijst en kun je jarenlang geen telefoonabonnement meer afsluiten (ook niet bij andere providers dus). Ik zou het je absoluut niet aanraden