FF3 is namelijk COLORMANAGED! Eindelijk is de (ok, redelijk zware maar oh zo) gave browser met alle add-ons en dergelijke COLORMANAGED!
Behalve Safari dus nu eindelijk ook Firefox. En de colormanagement is zelfs beter dan die in Safari; Safari pakt bij "geen kleurprofiel" het monitorprofiel, FF3 denkt "het zal wel sRGB zijn". Helemaal goed dus.

Overigens gebruik ik voor functioneel browsen (snel - sites die ik vaak bezoek etc) Safari. Ga ik aan het leuk browsen (heftig op zoek naar leuke websites, blogs afstruinen, dat soort werk), gebruik ik FF. Vooral omdat ik bij het laatste geval vaak snel +50 tabs open heb staan en dan is FF toch echt fijner (zelfde tabs na afsluiten zo weer kunnen openen, ipv dat "de rest" zoals bij Safari aan de rechterkant verdwijnt heel gemakkelijk door de tabbalk kunnen scrollen enzo).
Vind alleen FF in vergelijking tot Safari echt te zwaar om er alles mee te doen, hoe graag ik dat ook zou willen.

Ik vind de "slimme" taakbalk helemaal niet zo vervelend, en de spellingschecker ook niet. Ook al rekent ie ook correcte woorden fout blijkbaar

46 processen