Maargoed, volgende week wordt ie opgevoerd. Hoop alleen niet dat het zo'n kabaal-ding word
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Er is niets aan veranderd ...En hij trekt veeeel beter op...
Ilzjuh schreef:Axel_Clauw schreef:Ik heb ook vaaak dat hij niet wilt starten in de kou.
Met electrische start doet hij het dan helemaal niet, dus dan moet ik met de kickstart.
Als ik 1000 keer snel op de kickstart trap, doet hij het wel weer
Rijd 'ie nu weer harder dan twintig kilometer per uur?
Geen scooterproblemen hier (geen scooter), maar ga wel binnenkort (7 Februari) m'n examen doen, iemand aanraders en afraders qua scootermerken enzo?Do's en don't's?
misschien helpt dat...
Trouwens met dit weer ook al niet. Kan ik lekker trappen, en dan reageerd die daar ook niet op! Ik zou trouwens niet meer willen fietsen, mijn mooie scootertje
Ik heb een roze met paarse Paggio Fly
JoT schreef:Deo op de luchtfilter, waar is dat dan weer goed voor?
en het werkt echt
Sjafrane schreef:hoi A_N_N_E hoeveel km heeft je sym mio. Het is voornamelijk een kuurtje van nieuwe mio. even langs de gene waar je hem gekocht hebt. En kicken gaat niet makkelijk 4 tact. succes
A_n_n_e_ schreef:Sjafrane schreef:hoi A_N_N_E hoeveel km heeft je sym mio. Het is voornamelijk een kuurtje van nieuwe mio. even langs de gene waar je hem gekocht hebt. En kicken gaat niet makkelijk 4 tact. succes
helaas is die 2e hands!!, maar ik zou wel naar een scooterwinkel kunnen, zouden die mij kunnen helpen? want ze rijden normaal wel gewoon weg?
km stand is: 86865..(ik weet niet of de vorige eigenaar na een bepaalde gelopen km een check beurt heeft gehad..!)
Citaat:Rijd 'ie nu weer harder dan twintig kilometer per uur?
Geen scooterproblemen hier (geen scooter), maar ga wel binnenkort (7 Februari) m'n examen doen, iemand aanraders en afraders qua scootermerken enzo?Do's en don't's?

A_n_n_e_ schreef:Citaat:Rijd 'ie nu weer harder dan twintig kilometer per uur?
Do: Sym mio!! lekker zuinig, je handen worden niet vies als je gaat tanken(knop kan met sleutel open) je Buddy gaat met contact met een knop open..! Je hebt erg leuke kleuren er van!!
Mijn kleurtje!, en mn helm in dezelfde kleur
http://www.mijnalbum.nl/Foto-PROUZTQE.jpg
Helaas is die dan weer iets boven mijn budget. Ik heb m'n oog nu op een scooter laten vallen (wel nieuw en geen Chineze onzin, daar vertrouw ik sowieso niet op) en ga 'm eens aan mijn moeder laten zien.
Ik heb er totaal geen verstand van, was blij dat ie met 2x kicken aan was 

nieuwe kappen opgegaan dus nu is ie de enige 4 takt met deze kleuren!
Zo zonde! Myrtje_ schreef:Mmm Mio's worden sowieso in Azie (Japan/Korea/China weet ik het) gemaakt hoor
Pradaatje schreef:Meisje uit me klas heeft vandaag haar Mio in de prak geredenZo zonde!
Als ze 'm kwijt wilde had ze 'm ook wel aan mij kunnen geven.