Hiervoor had ik ook een Samsung A800 maar dat beeld begon het na een tijdje niet meer te doen ..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
roelieboelie schreef:thorretje schreef:
Hhmm, ben ik toch niet de enigste fan van die koelkast![]()
Ik hoef niet zo nodig elke twee jaar een andere, dus heb ik eens gek gedaan en zo'n koelkast gekocht. Nou dat wordt dus never-nooit meer een andere foon, wat een wereldding!
lijkt me echt heel irritant zo'n lomp ding, waar berg je dat ding in hemelsnaam op? Ik neem toch aan dat dat niet in je broekzak past? Of vallen die afmetingen wel mee?
R_ChiChi schreef:
Mijn toekomstige. Krijg ik deze week.
GimGirl schreef:Ik ben niet blij met mijn mobiele telefoon(wel dat het gewoon handig is maar het soort telefoon niet)
Ik had sinds maart nokia 6111 een zwarte, hierbij was de accu steeds te heet waardoor je de telefoon haast niet kon vast houden zo heet,, dus na 2 weken terug gebracht en toen andere accu maar gebeurde nog steeds.. Toen hebben ze hem opgestuurd en heb ik 3 weken met leentoestel gelopen,, toen belde ze op dat hij niet meer klaar kon dus kreeg ik een nieuwe, zelfde soort maar dan een grijze, hier heb ik ongeveer 3 weken mee gelopen en toen was ik aan het smsen, kreeg sms terug en sinds dien zit er een vlek in het beeldscherm, maar er is niks tegen aan gekomen of wat dan ook want het lijkt op drukfout, nou deze viel niet onder de garantie, kan wel laten maken voor 180 euro.. dus dat doe ik niet, als ik um nog maar 3 weken heb..
Nu heb ik mijn oude foon weer nokia 3220 geloof ik, van een jaartje ongeveer, die ik nu alsnog 2 jaar moet gebruiken want dan mag ik pas weer nieuwe telefoon uitzoeken bij mijn abbo..
Dus blij met mijn mobiele telefoons,, nee alleen maar ongeluk mee voor de rest handig voor smsen
leonietje schreef:GimGirl schreef:Ik ben niet blij met mijn mobiele telefoon(wel dat het gewoon handig is maar het soort telefoon niet)
Ik had sinds maart nokia 6111 een zwarte, hierbij was de accu steeds te heet waardoor je de telefoon haast niet kon vast houden zo heet,, dus na 2 weken terug gebracht en toen andere accu maar gebeurde nog steeds.. Toen hebben ze hem opgestuurd en heb ik 3 weken met leentoestel gelopen,, toen belde ze op dat hij niet meer klaar kon dus kreeg ik een nieuwe, zelfde soort maar dan een grijze, hier heb ik ongeveer 3 weken mee gelopen en toen was ik aan het smsen, kreeg sms terug en sinds dien zit er een vlek in het beeldscherm, maar er is niks tegen aan gekomen of wat dan ook want het lijkt op drukfout, nou deze viel niet onder de garantie, kan wel laten maken voor 180 euro.. dus dat doe ik niet, als ik um nog maar 3 weken heb..
Nu heb ik mijn oude foon weer nokia 3220 geloof ik, van een jaartje ongeveer, die ik nu alsnog 2 jaar moet gebruiken want dan mag ik pas weer nieuwe telefoon uitzoeken bij mijn abbo..
Dus blij met mijn mobiele telefoons,, nee alleen maar ongeluk mee voor de rest handig voor smsen
Lijkt me erg sterk eerlijk gezegt ! Ik ken die plekken en die krijg je alleen als je ergens tegen aan stoot of er grote druk op het scherm is geweest ! Dus misschien had je hem wel in je broekzak, en heb je ergens tegen aan gestaan waardoor er veel druk op is komen staan?? Kan niet komen van een sms-je ! Echt niet.
sphinxie schreef:Ik heb een Samsung D600 en een MDA Pro. De Pro gebruik ik eigenlijk alleen voor het internetten en de D600 vind ik een fijne telefoon.
Jensje schreef:
Sinds een aantal dagen trotse eigenaresse van een nokia 3650
Rafaela schreef:ik heb sinds een maan de LG K800 chocolat
ben er helemaal blij mee, maar moet er nog 23 maanden mee rond lopen
Melisjee schreef:Jensje schreef:
Sinds een aantal dagen trotse eigenaresse van een nokia 3650
Waaaaah dies zoo leuk!
is dat niet lastig met zo'n toetsenbord?
die andere ook! (de laatste)