Ik zie het gewoon als goede work out, de woonkamer is bv al 25 meter lang

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Urona447 schreef:[ [url=m/shoRQb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lay_D schreef:Nog niet helemaal klaar maar voor het idee,
[ [url=m/2J8n8A.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/0MCGZZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/nUl6cR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/FHOQj7.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/H8F1qT.jpg]Afbeelding[/url] ]
De nu nog witte muren moeten nog een kleurtje krijgen, maar we weten nog niet welke kleur we willen.
Her en der moet er nog het eea afgekit worden, kastje onder het fonteintje is ook nog in de maak.
KletsKoekje schreef:KletsKoekje schreef:[ [url=m/gp5skc.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dOyGQ5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is onze toilet. Nog steeds heel blij mee.
Vergeten te vermeldden dat de ingebouwde wcrolhouder echt super fijn is, passen 8 rollen in. Echt een aanrader.
Fudge schreef:Ouder topic, maar wel het meest passend voor mijn vraag.
Ik wil liever geen wandtegels op het toilet omdat ik het lelijk vind bij onze vloertegels. Ik zie hier ook verschillende geschilderde muren (en zelfs behang?) voorbij komen, wil ik ook! Maar de aannemer raad het af en mijn man is ook huiverig voor vlekken... wat is jullie ervaring?
Goof schreef:Fudge schreef:Ouder topic, maar wel het meest passend voor mijn vraag.
Ik wil liever geen wandtegels op het toilet omdat ik het lelijk vind bij onze vloertegels. Ik zie hier ook verschillende geschilderde muren (en zelfs behang?) voorbij komen, wil ik ook! Maar de aannemer raad het af en mijn man is ook huiverig voor vlekken... wat is jullie ervaring?
Als je man goed mikt als hij staat krijg je toch geen vlekken??
Fudge schreef:Ik ben blij met jullie reacties! Blijkt dus dat het echt niet zo ranzig wordt als de bouwlui denken.
Behang is afgeraden ivm ook niet schoon kunnen maken. Maar het is mij duidelijk: ik ga gewoon mijn zin doordrijven en dan zien we wel.