Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:Enige wat ik je wil zeggen ts: behandel je medemens, bedrijf enz zoals je zelf behandeld wil worden. Dan wordt het leven een stuk makkelijker en beter.
Brainless schreef:Beste ts... Het staat duidelijk op de site dat het bedrijf in Spanje zit, ook dat je op eigen kosten moet terugsturen. Nederlands recht geldt niet.
foxy80 schreef:100% mee eens. En niet alleen voor webshops.Brainless schreef:Laat dit topic vooral een waarschuwing zijn voor alle bokkers. ALTIJD even de algemene voorwaarden checken. Kost je hooguit 2 minuten om te leren hoeveel 'service' je dan kan verwachten bij problemen als bedrijf in verweggistan zit.Beste ts... Het staat duidelijk op de site dat het bedrijf in Spanje zit, ook dat je op eigen kosten moet terugsturen. Nederlands recht geldt niet.
mvdende schreef:Zou jij blij zijn als je een Samsung galaxy S10 geleverd krijgt terwijl je een S24 gekocht hebt? Mag en kan toch niet?
Dit is exact hetzelfde.