Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Courses schreef:Malle_meid schreef:Super leuk om te volgen![]()
Japan staat bovenaan mijn reis bucket list en ik hoop dat het volgend jaar gaat lukken om te gaan!!
Hopelijk gaat het lukken! Welke steden wil je aandoen?
Whizz schreef:Wat een uitdaging alles in het Japans. Waarin zijn die gradaties verschillend? En ga je er straks iets mee doen of dat niet? Ik vind het leuk om op deze manier mee te liften in je avontuur!
AnnetteFlame schreef:Sterkte met het weer TS. Precies een jaar geleden stapten we op het vliegtuig en ik denk nog dagelijks aan die reis, maar man.. die hitte met die luchtvochtigheid idd, daar heb ik echt geen heimwee naar. Sterkte!
Roosje01 schreef:Wat een bijzondere opleiding kimono school succes met de japanse boeken.
Zo te lezen ben is dus eigenlijk optijd terug in regen nederland ivm de warmte daar. Al heb ik wel heimwee naar Japan.
nevica schreef:Wat gaaf die foto van de shoot! Naar wat voor festivals ga je daar deze zomer?
Roosje01 schreef:Heb idd gezocht maar vond geen ander topic. Wij willen misschien ook naar Japan verhuizen in de toekomst. Mijn vriend zijn droom is mangaka worden, maar hier is dat nog moeilijker dan daar. Zal is een kijkje nemen dankjewel.