Hoge piep/gezoem in huis , wat kan het zijn?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

FennyPower

Re: Hoge piep/gezoem in huis , wat kan het zijn?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-24 09:54

Het geboor van de installatie bedrijf klonk van boven te komen maar daar is het bedrijf niet bezit.
Ze zijn bij een onderbuurman. Die heeft de deur open en daar komt me toch een wiet geur weg..
Wellicht dat het daar wegkomt en het geluid klinkt alsof het van boven komt.

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-24 11:18

Normaal gesproken ben ik geen klikker, maar dit zou ik zeker melden bij de politie.
Sterkte met het gedoe.

FennyPower

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-24 17:19

senna21 schreef:
Normaal gesproken ben ik geen klikker, maar dit zou ik zeker melden bij de politie.
Sterkte met het gedoe.

En daarom voel ik me daar niet fijn bij... Die heeft het hele huis (ramen) afgeplakt leeft in de nacht en doet wat hij zelf maar wil.

Voelt niet veilig..

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-24 17:22

Ja daarom juist meldingen blijven maken- bij politie en woningbouw- onveiligheid is niet ok

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-24 17:23

maar als het bij die man vandaan komt is het misschien nu voorbij als ze daar zijn geweest?

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-24 18:00

FennyPower schreef:
senna21 schreef:
Sterkte met het gedoe.

En daarom voel ik me daar niet fijn bij... Die heeft het hele huis (ramen) afgeplakt leeft in de nacht en doet wat hij zelf maar wil.

Voelt niet veilig..

Meld Misdaad Anoniem
0800-7000 of online

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-24 19:45

Idd Meld Misdaan Anoniem bellen.
Ook vanwege mogelijk brandgevaar. Dan loop jij ook risico!

FennyPower

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-24 20:06

DuoPenotti schreef:
maar als het bij die man vandaan komt is het misschien nu voorbij als ze daar zijn geweest?

Nou..
Er was dus een installatie bedrijf die dus maanden hierop gezeten heeft om het te onderzoeken bij ons en de bovenbuurman (het klonk altijd alsof het van boven. Weg kwam , vandaag met het geboor van de installatie bedrijf ook)
Maar het kwam dus beneden weg.
Helaas zei deze bedrijf dat ze bij de onderbuurman wouden kijken maar dat ze geen contact kunnen krijgen met deze buurman. Dus sinds dien is de lijn dood..

Nu er dus een onbekende installatie bedrijf bezig was.
heb ik direct de woning corporatie gebeld met de vraag wat deze onbekende installatie bedrijf aan het doen was en of hun naar het gepiep wouden kijken. Of dat ze dit toevallig gingen weghalen.
De medewerker van de woningcorporatie heeft mij heel kort in de wacht gezet en benoemde dat hij gebeld had met het bedrijf en dat ze dit al gecheckt hebben. (Zo kort... En hoe? Want het leek niet alsof deze man het snapte en maar zei 'het is al nagekeken')
Ik heb maar gevraagd of ze het andere bedrijf hier weer op willen zetten omdat die bekent zijn met dit gedoe..

Maarja ik zal er wel weer niks meer van horen :(...

En weer deze avond was het gepiep er weer. Dus wat ze gedaan hebben , was niet daarvoor.

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-24 20:49

knollentuin schreef:
FennyPower schreef:
Het gepiep is er nog steeds.
Het installatie bedrijf nog metingen gedaan maar niks kunnen vinden. Met de leidingen is er niks aan de hand..
Ze trekken hun handen er nu vanaf en niemand kan er meer wat aan doen.

De boven buurman is de laatste maanden heel erg aan het rommelen in huis.
Door de weeks op vaste tijdstippen hoor je een soort van geboor /gebrom en 1 min later het ernstige gepiep wat veel erger geworden is..
Het geboor/gebrom is nieuw sinds een paar maanden.
Na dat het gepiep geweest is hoor je dingen boven vallen of schuiven.

Laatst naar boven gelopen om te vragen wat hij op dat moment deed, en of hij iets aan had, zoals de kraan of wasmachine ofzo.
Neehoor ,hij hoorde het geluid ook en heeft geen idee.
(Heel rood hoofd had de buurman, en het was er behoorlijk warm in huis..)

Ik denk dat we inmiddels al +1 jaar in dit geluid zitten als het niet langer is.
Geen enkele buur die dit gepiep ook hoort. (In het begin ging het even heel hard door de portiek heen maar nu niet meer.) behalve het gerommel met spullen , dat een andere buur ook hoort.

Ik vind het maar vreemd...

Kweekt ie niet iets?

Ook mijn eerste gedachte idd :Y)

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-24 09:55

Citaat:
En weer deze avond was het gepiep er weer. Dus wat ze gedaan hebben , was niet daarvoor.

heh bah, wat jammer -O-

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-24 11:22

FennyPower schreef:
DuoPenotti schreef:

Nou..
Er was dus een installatie bedrijf die dus maanden hierop gezeten heeft om het te onderzoeken bij ons en de bovenbuurman (het klonk altijd alsof het van boven. Weg kwam , vandaag met het geboor van de installatie bedrijf ook)
Maar het kwam dus beneden weg.
Helaas zei deze bedrijf dat ze bij de onderbuurman wouden kijken maar dat ze geen contact kunnen krijgen met deze buurman. Dus sinds dien is de lijn dood..

Nu er dus een onbekende installatie bedrijf bezig was.
heb ik direct de woning corporatie gebeld met de vraag wat deze onbekende installatie bedrijf aan het doen was en of hun naar het gepiep wouden kijken. Of dat ze dit toevallig gingen weghalen.
De medewerker van de woningcorporatie heeft mij heel kort in de wacht gezet en benoemde dat hij gebeld had met het bedrijf en dat ze dit al gecheckt hebben. (Zo kort... En hoe? Want het leek niet alsof deze man het snapte en maar zei 'het is al nagekeken')
Ik heb maar gevraagd of ze het andere bedrijf hier weer op willen zetten omdat die bekent zijn met dit gedoe..

Maarja ik zal er wel weer niks meer van horen :(...

Misschien is dat bedrijf ingehuurd door de buurman zelf.
Blijven bellen/melden hoor!
Sterkte.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-24 11:30

Vind het maar een vreemd verhaal... Staat er niet gewoon iets te kweek...

Bizar...je hebt er al zo lang last van.