Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mischa schreef:Grappig dat het meeste toch wel over eten gaatmaar daarin is ook een groot verloop natuurlijk.
Ik zou nog wel eens zo’n Winner taco ijs willen eten, volgens mij kocht ik die wel eens bij het tankstation.
Naast de V&D die genoemd is, mis ik heel erg de Sabon. Ik heb nog 1 grote pot scrub staan met vanille, lavendel en patchouli, echt ik vind het zo’n beleving.
claudia85 schreef:Mischa schreef:Grappig dat het meeste toch wel over eten gaatmaar daarin is ook een groot verloop natuurlijk.
Ik zou nog wel eens zo’n Winner taco ijs willen eten, volgens mij kocht ik die wel eens bij het tankstation.
Winner taco's zijn de beste, wij konden ze toen we nog in Eindhoven woonde (2 jaar geleden inmiddels)in het zwembad nog kopen, dus ze zijn er niet helemaal uit.
Celebi schreef:Oh jahoor ik heb er genoeg. Hier de eerste dingen die me te binnen schieten:
- De Chicken Sensation van de Mac
- De Ketjap Asin die recent uit de handel is gehaald (inmiddels nagenoeg alle merken..)
- Witte chocolade frambozen ijsjes van de Jumbo
JoyCiej007 schreef:@ TS; Hahaha, nou ik ben eigenlijk niet zo'n snoepfanaat/zoetekauw.
Zoals die "rooibos, aardbei slagroom thee"? Brrrr, mij niet gezien (al heb ik het nooit gehad).
en oh schoenen/hakken; ik vond het huismerk van Dolcis echt heerlijk lopen, en goed betaalbaar.
Ik mis ook de V&D wel echt nog steeds. Zo zonde en eigenlijk onbegrijpelijk dat die hele keten failliet is gegaan/verdwenen is.
En in Deventer mis ik de Xenos, fysieke winkel. Schijnt nog wel te bestaan elders?
claudia85 schreef:Mischa schreef:Grappig dat het meeste toch wel over eten gaatmaar daarin is ook een groot verloop natuurlijk.
Naast de V&D die genoemd is, mis ik heel erg de Sabon. Ik heb nog 1 grote pot scrub staan met vanille, lavendel en patchouli, echt ik vind het zo’n beleving.
Winner taco's zijn de beste, wij konden ze toen we nog in Eindhoven woonde (2 jaar geleden inmiddels)in het zwembad nog kopen, dus ze zijn er niet helemaal uit.