Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
miereneter schreef:Kleine noot: dat zegt de ANWB ook van de Daithatsu Sirion en daar heb ik met twee verschillende auto's na elkaar problemen mee gehad. Problemen die er al waren dus hé, niet die ik veroorzaakt had.
8nnemiek schreef:Hoe veel wil je bijbetalen? En hoeveel rijd je op een dag?
Ik ben van mijn Fiat 500 overgestapt op een Renault ZOE, elektrisch dus. Heerlijk luxe, met airco/verwarming die zelfs op afstand te bedienen is, cruise control en begrenzer (vooral die laatste is ídeaal!), heel fijne radio, scherm met navigatie en de meeste hebben ook nog parkeersensoren en een achteruitrijcamera.
Ik kreeg voor mijn Fiat 500 (2009, automaat) nog €4500 terug.
Een ZOE met 100/150km range vind je al vanaf €5000. Ideaal als je weinig lange ritten maakt en een eigen oprit of laadpaal in de buurt hebt.
Kaitlyn schreef:Ik zit even te kijken op Autotrack, maar ik vind 1 ZOE uit 2013 voor €6.999 en is de accu op lease.
Ik vind het best interessant om mijn auto straks in te ruilen voor een klein elektrisch model, die ook nog een beetje betaalbaar is. Dan moet mijn vriend die maar meenemen als ik een keer met paard en trailer weg moet en zijn auto gebruik. Maar ik vind een range van 100/150 km wel net weinig...
SsSimonee schreef:Ik heb een Mitsubishi Space Star. Hele fijne auto. Wil niet anders meer.