Slmt9 schreef:Wat hier overigens het meest geholpen heeft om de warmte te weren: zwarte sunscreens aan het raam met zuignappen.
Heb je die aan de binnenkant of aan de buitenkant zitten?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dees schreef:Slmt9 schreef:Wat hier overigens het meest geholpen heeft om de warmte te weren: zwarte sunscreens aan het raam met zuignappen.
Heb je die aan de binnenkant of aan de buitenkant zitten?
Janneke2 schreef:Niet.
We hebben geen airco.
Er zijn grote problemen mbt het milieu/ klimaatverandering, dus we gaan er ook niet aan beginnen.
In de schaduw met een briesje ging het gelukkig erg goed.
Slmt9 schreef:Janneke2 schreef:Niet.
We hebben geen airco.
Er zijn grote problemen mbt het milieu/ klimaatverandering, dus we gaan er ook niet aan beginnen.
Wij kunnen dankzij de airco juist ons gasverbruik drastisch verlagen. Dus je levert ook een bijdrage aan het milieu
Winged schreef:Slmt9 schreef:
Wij kunnen dankzij de airco juist ons gasverbruik drastisch verlagen. Dus je levert ook een bijdrage aan het milieu
Inderdaad. Plus: Ik heb al zonnepanelen (waarmee ik ook nog eens flink teruglever) dus meer zelfvoorzienend.
Ik heb alleen een airco beneden (sinds vrijdag) dus ik ben nog aan het kijken wat voor mij het beste werkt. Denk er wel over om nog binnenzonwering toe te voegen voor in de slaapkamer. Maar dat de warmte van beneden niet naar boven trekt helpt al enorm.
Slmt9 schreef:Janneke2 schreef:Niet.
We hebben geen airco.