Dit is een enkel bakje uit die set-van-drie op Amazon. Afmetingen 15,5cm x 4,3cm x 15 cm, inhoud 450ml.
Dat zou moeten passen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hilary schreef:Ah, je wil eigenlijk zo plat mogelijk. Ehm tja. Ik kijk straks even in de kast, wij hebben wel wat platte bakjes staan, maar afmetingen waag ik me ff niet aan. Volgens mij Tupperware allebei en niet de jongste meer.
Wordt vervolgd rond lunchtijd
Amado7 schreef:Bakje is 11 cm en brood 12cm? Kan je ze niet iets duwen dan? Past toch prima?
Dan maar ietsje geplet broodOf denk ik nu veel te makkelijk. Het gaat allemaal in 1 gat. Beetje duwen en hatseflats.
En anders toch vouwen in aluminium folie? Of je brood net iets anders snijden waardoor hij wel in 1 van de bakjes past ?
lenaa_tje schreef:Hier had ik hetzelfde bakjes dilemma. En ook ik wilde geen wasbaar broodzakje. Uiteindelijk ben ik toch maar overstag gegaan en voor een zakje gegaan. We kregen er 1 als cadeautje op het werk. Heb er nu 2 en doe ze dus inderdaad in de was en voor mij is de frustratie om het bakje toch verdwenen.
Sky_As schreef:lenaa_tje schreef:Hier had ik hetzelfde bakjes dilemma. En ook ik wilde geen wasbaar broodzakje. Uiteindelijk ben ik toch maar overstag gegaan en voor een zakje gegaan. We kregen er 1 als cadeautje op het werk. Heb er nu 2 en doe ze dus inderdaad in de was en voor mij is de frustratie om het bakje toch verdwenen.
Maar heb je dan geen ander dilemma?
Dat je eten volledig geplet wordt als je deze in je (zo te horen van TS) toch al krappe tas doet?
Ik smeer mijn brood altijd pas op het werk, want ik vind van te voren gesmeerd brood niet lekker, dus ik heb deze dilemma's al helemaal niet, maar als ik alle reacties van TS lees, lijkt het me naast het feit dat het een zakje en geen bakje is, het in haar tas dan helemaal geplet is.
(dan kan ze ook een "te klein" bakje pakken, en het brood daarin pletten)