Maureen95 schreef:Mag je ook nog zelf je keuken uitkiezen? Ik weet dat @ExitiumNL dat wel mocht.

Je hebt een 'NL' teveel voor Bokt 
@Marlies: Staat er niets over in de info die je gekregen hebt? Ik mocht dat inderdaad wel, zowel kleuren en greepjes als ook inbouwapparatuur tegen meerprijs (heb ik gedaan voor de vaatwasser en kookplaat), maar heb die keuzes al in juli moeten maken met een verwachte opleverdatum in december. Als ze al in juli verwachten op te leveren kan het zijn dat het te kort dag is met nog maar een maand of twee te gaan
Bellatrix schreef:Ik heb een vast contract bij Prik, kan ik zomaar overstappen? Maar ik moet eerst vragen of ik bij de nieuwe woning aan een vaste leverancier vastzit...
Met een vast contract kun je die niet zomaar opzeggen, dan zou je een boete moeten betalen. Hoeveel dat kost is afhankelijk van hoe lang je contract nog loopt, maar het boetebedrag ligt tussen de € 50 en € 125 per product. (dus voor gas en elektriciteit apart)
pandour4evuh schreef:Een paar tips die ik kan meegeven voor de verhuizing en inpakken:
als je op tijd begint: 1 doos per dag inpakken.
Op iedere door een groot A4 stickervel plakken, vouw deze over in de helft en over de bovenkant en zijkant. Schrijf hierop waar het heen moet en wat er in zit.
Heb je dan in je nieuwe huis nog niet alles uitgepakt en ben je opzoek naar iets dan kan je heel snel vinden wat er in zit.
Vrienden die je helpen met verhuizen vinden dit ook fijn omdat het heel duidelijk is waar het naar toe moet.
Ik had verhuizers en ik heb dit ook gedaan maar dan met stickers. Ik heb op de deurposten stickers geplakt waar nodig ('SLK1', 'SLK2', etc) en op de dozen ook stickers met die afkortingen. Bij dozen die ik op korte termijn nodig ging hebben (had o.a. een doos met een paar handdoeken, tandenborstel, opladers, etc) heb ik er nog 'Belangrijk' bij gezet, zodat je weet dat dat de dozen zijn waar je als eerste wat mee moet. Uitpakken van alles heeft in totaal wel een paar weken geduurd, maar op die manier had ik de meeste dingen snel tevoorschijn.