janderegelaa schreef:Ik ben nu toch wel benieuwd wat voor merk bus het is.
Je denkt niet dat TS het met een reden verzwijgt?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
janderegelaa schreef:Alsof die fabrikant hier meeleest.
Cath schreef:Ik ben inderdaad express heel voorzichtig zodat wij nergens gepakt op kunnen worden. Misschien overbodig maar gewoon voor de zekerheid. Dit topic is best makkelijk terug te vinden via Google namelijk.
Urbanus schreef:janderegelaa schreef:Alsof die fabrikant hier meeleest.
Alsof het zo belangrijk is dat jij weet over welk merk het gaat.Cath schreef:Ik ben inderdaad express heel voorzichtig zodat wij nergens gepakt op kunnen worden. Misschien overbodig maar gewoon voor de zekerheid. Dit topic is best makkelijk terug te vinden via Google namelijk.
Snap ik. Succes volgende week!
chanicha schreef:Klopt, heb je helemaal gelijk in maar het is wel balen dat het zo lang duurt!
Renee1991 schreef:Poh jeetje TS, dat is ook niet fraai.. Ik heb niet alles gelezen, maar het klinkt voor mij bijna alsof de dealer is vergeten de bus werkelijk te bestellen en hij het nu maar gooit op dat het model niet beschikbaar is.
Desalniettemin, veel succes. Ik hoop dat het met een sisser (en een nieuwe bus) afloopt.
Cath schreef:Inmiddels zijn we weer iets verder en zijn we we ook bij de dealer langs geweest.
Een korte samenvatting:
-Onze order is door een fout van hen geannuleerd, indien dit niet het geval was hadden we de bus wel gehad.
-De dealer houdt vol dat het model helemaal niet meer gemaakt wordt en dus deze bus niet kan leveren.
-Per e-mail een voorstel gehad welke totaal niet aantrekkelijk is en ons extra geld gaat kosten.
De bus die hij aanbiedt is een automaat, heeft geen achterklep (waardoor mijn man niet droog kan werken en is een 'ouder model' en heeft dus een mindere waarde.
-Het komt er op neer dat ze eigenlijk ons niet tegemoet willen komen en wij alleen maar meer geld kwijt zijn als we zouden ingaan op hun voorstel.
-Door hun nalatigheid zijn de occasions inmiddels fors duurder geworden indien zij ons eerder op de hoogte hadden gebracht (dus gelijk in augustus en niet na het telefoontje die van onze kant moest komen in maart) hadden we nog de mogelijkheid om voor een occasion te gaan.
Ik heb nogmaals gecheckt bij het merk zelf (en ook nog meerdere dealers gebeld) of dit model te bestellen is en dit is wel het geval. Dus het is erg raar waarom zij beweren van niet.
Wij gaan samen met een jurist nog een reactie op hun e-mail sturen. Mochten we er niet uitkomen gaat dit via de kanton rechter. Morgen nog even de puntjes op de i en dan kijken of ze met een betere oplossing komen..
janderegelaa schreef:Cath schreef:Inmiddels zijn we weer iets verder en zijn we we ook bij de dealer langs geweest.
Een korte samenvatting:
-Onze order is door een fout van hen geannuleerd, indien dit niet het geval was hadden we de bus wel gehad.
-De dealer houdt vol dat het model helemaal niet meer gemaakt wordt en dus deze bus niet kan leveren.
-Per e-mail een voorstel gehad welke totaal niet aantrekkelijk is en ons extra geld gaat kosten.
De bus die hij aanbiedt is een automaat, heeft geen achterklep (waardoor mijn man niet droog kan werken en is een 'ouder model' en heeft dus een mindere waarde.
-Het komt er op neer dat ze eigenlijk ons niet tegemoet willen komen en wij alleen maar meer geld kwijt zijn als we zouden ingaan op hun voorstel.
-Door hun nalatigheid zijn de occasions inmiddels fors duurder geworden indien zij ons eerder op de hoogte hadden gebracht (dus gelijk in augustus en niet na het telefoontje die van onze kant moest komen in maart) hadden we nog de mogelijkheid om voor een occasion te gaan.
Ik heb nogmaals gecheckt bij het merk zelf (en ook nog meerdere dealers gebeld) of dit model te bestellen is en dit is wel het geval. Dus het is erg raar waarom zij beweren van niet.
Wij gaan samen met een jurist nog een reactie op hun e-mail sturen. Mochten we er niet uitkomen gaat dit via de kanton rechter. Morgen nog even de puntjes op de i en dan kijken of ze met een betere oplossing komen..
Dan vraag je toch je geld terug (als je al betaald had) en bestel je hem ergens anders. En ga je erna even bij de oude dealer langs om hem te showen.
janderegelaa schreef:Cath schreef:Inmiddels zijn we weer iets verder en zijn we we ook bij de dealer langs geweest.
Een korte samenvatting:
-Onze order is door een fout van hen geannuleerd, indien dit niet het geval was hadden we de bus wel gehad.
-De dealer houdt vol dat het model helemaal niet meer gemaakt wordt en dus deze bus niet kan leveren.
-Per e-mail een voorstel gehad welke totaal niet aantrekkelijk is en ons extra geld gaat kosten.
De bus die hij aanbiedt is een automaat, heeft geen achterklep (waardoor mijn man niet droog kan werken en is een 'ouder model' en heeft dus een mindere waarde.
-Het komt er op neer dat ze eigenlijk ons niet tegemoet willen komen en wij alleen maar meer geld kwijt zijn als we zouden ingaan op hun voorstel.
-Door hun nalatigheid zijn de occasions inmiddels fors duurder geworden indien zij ons eerder op de hoogte hadden gebracht (dus gelijk in augustus en niet na het telefoontje die van onze kant moest komen in maart) hadden we nog de mogelijkheid om voor een occasion te gaan.
Ik heb nogmaals gecheckt bij het merk zelf (en ook nog meerdere dealers gebeld) of dit model te bestellen is en dit is wel het geval. Dus het is erg raar waarom zij beweren van niet.
Wij gaan samen met een jurist nog een reactie op hun e-mail sturen. Mochten we er niet uitkomen gaat dit via de kanton rechter. Morgen nog even de puntjes op de i en dan kijken of ze met een betere oplossing komen..
Dan vraag je toch je geld terug (als je al betaald had) en bestel je hem ergens anders. En ga je erna even bij de oude dealer langs om hem te showen.
Tieneke schreef:Op facebook je verhaal doen en ze taggen. Soms wilt dat het proces ietsje doen versnellen.
Renee1991 schreef:Even los van de hele afwikkeling, kun je niet tijdelijk een bus leasen of huren tot dit achter de rug is?
speurneusc schreef:oproep je doen, je hebt kennis vd paardenwereld, miss is er wel een hoefsmid, die zeer binnenkort zijn bus in zou moeten ruilen en alles eruit zou moeten halen, kunnen jullie miss een deal maken om die zo te laten en over te nemen...