Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Exitium schreef:Het contract staat niet op haar naam, dus kan ze ook niets opzeggen of aanpassen.
Oscar schreef:Da's inderdaad wel erg kinderachtig. TS heeft geen contract, dus dat kun je ook niet opzeggen.
En ik zou het denk ik ook niet zo hard spelen. De TS heeft het hele jaar 'geprofiteerd' (in de goede zin) van lagere prijzen. Als ze zelf een contract af moet sluiten, dan zijn de tarieven een stuk hoger dan wat ze nu betaalt. Alleen al daarom zou ik proberen om het op een goede manier te schikken, ook op het oog met de eindafrekening.
Spaansepony schreef:Exitium schreef:Het contract staat niet op haar naam, dus kan ze ook niets opzeggen of aanpassen.
Maar wel storneren van haar bankrekening want die is van ts en niet van de ex. Dan had de ex ook zelf zorg moeten dragen voor de betalingen en er eerder achter moeten komen om het contract over te zetten.
Laat de ex dan maar ook bloeide voor alle maanden wat er betaald is. Als we zo kinderachtig gaan doen toch
Petra_O schreef:Als je het adres wijzigt bij de energieleverancier krijg je een afrekening voor het oude adres. Ideaal zou zijn als je het adres wijzigt en pas na de afrekening het rekeningnummer aanpast.
Dan moet je wel zelf een nieuw contract afsluiten, maar dan ben je in ieder geval je geld niet kwijt.
Eef_Bam schreef:Petra_O schreef:Als je het adres wijzigt bij de energieleverancier krijg je een afrekening voor het oude adres. Ideaal zou zijn als je het adres wijzigt en pas na de afrekening het rekeningnummer aanpast.
Dan moet je wel zelf een nieuw contract afsluiten, maar dan ben je in ieder geval je geld niet kwijt.
Nu je het typt bedenk ik me ineens dat ik dat ook gehad heb toen ik zelf verhuisde. Zou heel mooi zijn als het zo opgelost kan worden voor TS. Krijg je in ieder geval terug wat je betaald hebt.
secricible schreef:Behalve als haar ex het rekeningnummer eerst verandert
Winged schreef:secricible schreef:Behalve als haar ex het rekeningnummer eerst verandert
Zo zat ik ook al te denken inderdaad.
Vraag is dan eigenlijk: Kan TS een eindafrekening aanvragen zonder dat ex het te weet komt.
Winged schreef:secricible schreef:Behalve als haar ex het rekeningnummer eerst verandert
Zo zat ik ook al te denken inderdaad.
Vraag is dan eigenlijk: Kan TS een eindafrekening aanvragen zonder dat ex het te weet komt.
superpony schreef:Hij gaat er dus vanuit dat dit contract voordeliger is dan hij en vriendin nu hebben of gaan krijgen? Karma is a bitch. Energiebedrijf gaat misschien uitrekenen wat het kost voor hun nieuwe adres met de nieuwste hoge tarieven.
superpony schreef:Hij gaat er dus vanuit dat dit contract voordeliger is dan hij en vriendin nu hebben of gaan krijgen? Karma is a bitch. Energiebedrijf gaat misschien uitrekenen wat het kost voor hun nieuwe adres met de nieuwste hoge tarieven.