Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Westhof schreef:Ik heb een elektrisch kacheltje, dus de gaskachel hoeft niet meer aan. Elektrische kachel staat op 22/23 graden. Mijn appartement is vrij snel opgewarmd (max. half uurtje), daarna zet ik hem weer uit.
amber15 schreef:Westhof schreef:Ik heb een elektrisch kacheltje, dus de gaskachel hoeft niet meer aan. Elektrische kachel staat op 22/23 graden. Mijn appartement is vrij snel opgewarmd (max. half uurtje), daarna zet ik hem weer uit.
Hoe groot is jouw appartement? Ik woon op +/- 35m2, wel met een hoog plafond. Ik vraag me af hoe snel een elektrische kachel dat warm heeft. Anders zou dat voor mij ook nog een optie zijn.
Westhof schreef:amber15 schreef:
Hoe groot is jouw appartement? Ik woon op +/- 35m2, wel met een hoog plafond. Ik vraag me af hoe snel een elektrische kachel dat warm heeft. Anders zou dat voor mij ook nog een optie zijn.
42m2, nagenoeg gelijk dus.
amber15 schreef:Dan is dat zeker een optie! Beetje balen dat ik mijn elektrische kachel begin dit jaar heb weggegeven..
Wat voor elektrische kachel heb je?
Tieme schreef:amber15 schreef:Dan is dat zeker een optie! Beetje balen dat ik mijn elektrische kachel begin dit jaar heb weggegeven..
Wat voor elektrische kachel heb je?
Ik heb deze https://www.hornbach.nl/shop/EUROM-Conv ... %20kantoor.