Ik moet mijn ketel dringend schoonmaken. Sowieso onder het stof naar blijkbaar ben ik ook vergeten om het water de vorige keer (vorig jaar...) eruit te halen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
prompter schreef:Oh wow Moonfight, wat een geweldige voorraad! Wat heb je zoal staan?
Moonfight schreef:prompter schreef:Oh wow Moonfight, wat een geweldige voorraad! Wat heb je zoal staan?
Verschillende soorten bouillon
Tomaat paprika soep
Bloemkool soep
Brocolli soep
Pompoensoep
Courgettesoep
Pompoenblokjes
Rode kool
Witte bonen in tomatensaus
Sperziebonen in tomatensaus
Sperziebonen
Snijbonen
Pastasaus
Tomaat
Mais
Paprika
Aalbessen
Bosbessen
Pruimen
Appelmoes
Spitskool
Zuurkool
Pizzasaus
En nog een hele lading jam en ingemaakte dingen.
Moonfight schreef:Super leuk dat er zoveel animo is voor wecken! Wij hebben een flinke moestuin en wecken zodat we dat in de winter ook kunnen eten. Onze vriezers zitten eigenlijk altijd bomvol met vlees.
Mijn voorraad op dit moment
[ [url=m/pomAEB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gister voor het eerst Goulash gewecked. Spannend wel! Voor het eerst een gerecht met vlees!
[ [url=m/ZcA9iG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is mijn ketel, ik had er nog eentje maar die heb ik vorig jaar helaas droog laten koken met ontsappen en is toen kapot gegaan.
[ [url=m/XbD00P.jpg]Afbeelding[/url] ]
Moonfight schreef:Krijtstift!na een aantal jaar was ik het er afschrobben van de labels helemaal zat!
Moonfight schreef:Super leuk dat er zoveel animo is voor wecken! Wij hebben een flinke moestuin en wecken zodat we dat in de winter ook kunnen eten. Onze vriezers zitten eigenlijk altijd bomvol met vlees.
Mijn voorraad op dit moment
[ [url=m/pomAEB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gister voor het eerst Goulash gewecked. Spannend wel! Voor het eerst een gerecht met vlees!
[ [url=m/ZcA9iG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is mijn ketel, ik had er nog eentje maar die heb ik vorig jaar helaas droog laten koken met ontsappen en is toen kapot gegaan.
[ [url=m/XbD00P.jpg]Afbeelding[/url] ]