Tips zuinige, betrouwbare auto voor wat langere afstanden.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nicole_floor

Re: Tips zuinige, betrouwbare auto voor wat langere afstanden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-22 13:27

Wij hebben een seat ibiza fr uit 2017. Deze heeft drie standen eco, normaal en sport. In de normale stand rijdt die ongeveer 1:20. Mijn vriend is bijna 2 meter en past hier prima in. En ik vind dat die ook een ruime kattenbak heeft.

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-22 13:37

nicole_floor schreef:
Wij hebben een seat ibiza fr uit 2017. Deze heeft drie standen eco, normaal en sport. In de normale stand rijdt die ongeveer 1:20. Mijn vriend is bijna 2 meter en past hier prima in. En ik vind dat die ook een ruime kattenbak heeft.

Misschien een goede tip voor de bokker van dat topic van laatst die zich afvroeg of het aan te raden was om haar kat mee te nemen naar Italië! :)*

Amyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-22 13:39

Ik heb sinds een paar maanden een auris hatchback, hybride uit 2010. Ik vind het een hele fijne auto. Niet mega ruim, doordat er een extra accu/motor achterin ligt. Afgelopen weekend zijn we naar een festival geweest, met 3 vrienden van boven de 1.85m en 6 tenten, 4 backpacks, tarp, boodschappen en dat paste. Vraag niet hoe, maar de kattenbak kon dicht en iedereen kon zitten in de gordel :+. Het is wel een zware auto, door die extra motor en accu