Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
BelgenGek schreef:Ik lees even mee voor De tip..
Hier een stukje tuin waar je wekelijks een motblik vol kattenpoep uit kan halen, vieze beesten!
Zo'n apparaat met hoge piep kan niet want daar worden mijn cavia's heel bang van.
Misschien dan toch Cacao doppen?!
sureido schreef:Bedankt allemaal voor de tips! Ik ga ze even doorspitten. Goedkoop is het beste, want we hebben het geld niet allemaal. Met peper, moet je dan bolletjes peper op de kussens leggen als in het kruid of een rode peper? Ik zie het even niet voor memisschien doen we wel én aluminium én peper dan.
_Mir schreef:Gewoon je beest bij je houden.
Honden lopen ook niet los door de straat of in andermans tuin.
Tzatziki schreef:Of je haalt de kussens binnen...
sureido schreef:Bedankt allemaal voor de tips! Ik ga ze even doorspitten. Goedkoop is het beste, want we hebben het geld niet allemaal. Met peper, moet je dan bolletjes peper op de kussens leggen als in het kruid of een rode peper? Ik zie het even niet voor memisschien doen we wel én aluminium én peper dan.
Needje schreef:Waarom is stroom niet diervriendelijk?
We zetten onze paarden er ook achter.
Een klap en ze weten het en blijven uit de buurt.
Ik vind het ideaal. Ik heb het ook om mijn tuin.
Nooit een andere kat meer in geweest.
Helaas vonden mijn katten alleen de tuin niet genoeg. En de mensen die hier roepen dat je het kat op eigen erf moet houden nodig ik uit om een weekje met mijn katten binnen te gaan zitten.
Zij mogen nu dus als ik thuis ben met gps naar buiten. Maar ik hou ze wel in de gaten. En zorg dat ze niet poepen in iemands tuin.
Een keer poepte er een in het gras en dat heb ik opgeruimd net zoals hondeneigenaren dat hier moeten.
(Overigens vertikken die het hier juist meestal)
Gelukkig kent zo’n beetje iedereen hier in de buurt mijn katten nu en is er niets aan de hand. Iedereen vindt ze leuk.
Dat uurtje dat ze met me buiten mogen is gelukkig genoeg.
Ik had ze ook liever gewoon op eigen erf gehouden. Maar helaas.
Needje schreef:Waarom is stroom niet diervriendelijk?
We zetten onze paarden er ook achter.
Een klap en ze weten het en blijven uit de buurt.
Ik vind het ideaal. Ik heb het ook om mijn tuin.
Nooit een andere kat meer in geweest.
Helaas vonden mijn katten alleen de tuin niet genoeg. En de mensen die hier roepen dat je het kat op eigen erf moet houden nodig ik uit om een weekje met mijn katten binnen te gaan zitten.
Zij mogen nu dus als ik thuis ben met gps naar buiten. Maar ik hou ze wel in de gaten. En zorg dat ze niet poepen in iemands tuin.
Een keer poepte er een in het gras en dat heb ik opgeruimd net zoals hondeneigenaren dat hier moeten.
(Overigens vertikken die het hier juist meestal)
Gelukkig kent zo’n beetje iedereen hier in de buurt mijn katten nu en is er niets aan de hand. Iedereen vindt ze leuk.
Dat uurtje dat ze met me buiten mogen is gelukkig genoeg.
Ik had ze ook liever gewoon op eigen erf gehouden. Maar helaas.
Nielojram schreef:Tancreda4 schreef:Mijn ouders hebben een plaid over de bank buiten liggen. Daar liggen de katten dan op (wel hun eigen katten overigens) maar blijven de kussens eronder iig haar vrij en schoon
Dit lijkt mij de meest beste tip in het hele topic.
Needje schreef:Mijne katten kwamen niet buiten m’n huis en tuin zoals je kan lezen.
Maar zoals ik al zei. Kom maar een weekje hier. Kijken of je nog steeds zo denkt.
Zunzuncito schreef:Ken je iemand die wat handig is? Ik volg al jaren deze iets wat sarcastische meneer uit Australië (Youtube). Er gaan geen katten dood.
Needje schreef:En hoe ga jij zorgen dat jouw katten niet op de buren hun loungebank gaan liggen dan?
(serieuze vraag)
Voor mij gaat gif - ondanks m’n haat voor katten - echt te ver. Zelf een huisdier gaan we niet doen, wij zijn een studentenhuis dus iets met verantwoordelijkheid. En als wij een kat zouden nemen, zou die ook zo over ons balkon springen en dan zijn wij de lastige buren
![]()
Ik vind het ook wel triest dat wij iets mogen oplossen wat andere veroorzaken. Leven ook echt aan een belachelijk drukke straat, dat mensen het überhaupt durven. Al denk ik dat er een deel gewoon weggelopen is. Het is hier op de daken waarop wij uitkijken echt een soort ontmoetingsplek, denk dat we er wel soms 5 bij elkaar zien.
Nu ik dit typ hoor ik er twee vechten