Nieuw bed uitzoeken, tips gezocht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-22 22:30

senna21 schreef:
Een vraagje m.b.t. het stijf en stram zijn: heb je te maken met veel stress? Dat is vaak wel een trigger voor d soort klachten.

Tsjah, wat is veel stress :P
Ik heb wel zwaardere tijden gekend :') Werk is soms stressvol en er zijn altijd mensen die je op je zenuwen werken. Maar ik durf niet te stellen dat ik het zwaar heb.

Gezien het matras al zo oud is, durf ik het daar wel op te wagen.

Momenteel heb ik MLine kussens te leen, van die speciale dingen voor nekklachten. Afgelopen nacht had ik er 1, nu heb ik er een 2e bij. Ik merkte gewoon een verschil tussen het Mline kussen en het andere kussen in de zin van spanning in de nek bij het liggen.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-22 22:30

Achterom schreef:
We hebben een aantal jaar geleden een heerlijke boxspring gekocht bij Beter Bed :j enige nadeel waren de losse matrassen die wel degelijk aan de wandel gingen. Helaas waren die matrassen na 10 jaar toch wat ingezakt, dus wij weer naar Beter Bed... daar een duur matras aan laten smeren, waar ik dus totaal niet lekker op lig. Veel te hard, ik krijg echt last van mijn schouders en nek dan.
Dus alsnog een dikke topper erop gelegd. Toch jammer...

10 jaar is een heel erg redelijke tijd voor matrassen, of interpreteer ik het verkeerd?

Achterom

Re: Nieuw bed uitzoeken, tips gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-22 22:33

Nee hoor, dat is prima. En omdat het heerlijk sliep dachten we, we gaan daar gewoon weer heen. Maar toen dus iets aangesmeerd waar ik dus totaal niet op kon slapen.

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-22 22:33

Ik ga je even pb'en, maar ik zit in jouw regio en heb voor onder jouw budget een 160x200 boxspring van Caresse bij Bosma Bedden gekocht. Niets dan lof voor dit bedrijf!
https://www.bosmabedden.nl/

Hiervoor een bed van Beter Bed gehad. Was oke, maar heb hem toch na 4 jaar vervangen voor deze Caresse boxspring.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-22 17:35

Pffff... Nou vanmiddag even ter oriëntatie naar Beter Bed geweest omdat het vlakbij is.

Alleen heb ik meteen een bed gekocht :') Een Karlsson met 800 euro korting, kwam daarmee heel lichtjes boven mijn budget uit.

Had helemaal nog nergens mijn zinnen op gezet en was al helemaal niet van plan om meteen een bed te kopen.
Ik gok dus maar dat net als mijn andere eerste keus dure aankopen dit ook goed komt :')

Emj_23

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 21:13

Wat fijn! Hoe lang moet je wachten op levering?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-22 22:25

Emj_23 schreef:
Wat fijn! Hoe lang moet je wachten op levering?

Hij komt op 10 augustus, dat duurt nog eventjes... Maar goed, hij moet ook nog gemaakt worden natuurlijk.