Wie is er verhuisd naar een buitengebied? (GL)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-22 06:29

denice schreef:
kamsel schreef:
Ik zie eigenlijk maar 1 optie in die regio, ben benieuwd of die het is.
Is ook de regio waar ik zit. moet zeggen dat wij top buren hebben, maar verder niet heel veel contact in ‘ons’ dorp. Mis dat ook niet.
Vind alleen de kleigrond erg onhandig met de paarden en de uitrijmogelijkheden niet bijzonder.

Het is een woning in Gendt. (Niet allemaal tegelijk Funda openen :=)

Onze kids zijn net 5 en 3, dus wel echt klein nog. Ik heb wel pony's, maar geen rijpaarden. Ik men wat voor de lol maar vind het vooral heel leuk om soms een veulen te fokken (Welsh b) en gewoon lekker de boerin uit te hangen. Beetje tuinieren, poep scheppen enz.

Ik vind jullie reacties erg fijn! Bezichtiging staat gepland, ik vind het erg spannend wel en ook met deze markt is het lastig inschatten of je kans gaat maken. Ik weet ook weinig van de woningmarkt daar, als het wat is schakelen we een aankoopmakelaar in.

He grappig, daar woont mijn tante :D

kamsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-22 08:23

Ja, die dus :D

Die ziet er goed uit! Wel jammer dat de vraagprijs is voor het huis met 3000m2 en niet alle grond.
Heb geen idee wat de prijzen hier doen, weet wel een aankoopmakelaar voor je.

denice

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-22 09:24

kamsel schreef:
Ja, die dus :D

Die ziet er goed uit! Wel jammer dat de vraagprijs is voor het huis met 3000m2 en niet alle grond.
Heb geen idee wat de prijzen hier doen, weet wel een aankoopmakelaar voor je.

Klopt ja, daarom willen we niet teveel overbieden, dat moet natuurlijk ook nog gekocht worden, al zal dat niet zo heel veel zijn. We kunnen ook niet achterlijk overbieden, dat is gewoon aan de top van ons budget en die maandlasten zijn dan niet mals :7

Maar als het dit huis niet wordt, dan een ander. Het zaadje is nu geplant en uit de meeste reacties haal ik wel dat ergens aarden vooral te maken heeft met je eigen instelling.

sumic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-22 15:06

En? Hoe was de bezichtiging, viel het mee of tegen? Heb je een bod uitgebracht? Spannend!! Ik kom er regelmatig langs en het viel me op dat er geen bord in de tuin staat. Niet met te koop maar ook niet met verkocht. En ben wel nieuwsgierig :D

kamsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-22 19:47

Ik ben ook wel benieuwd hoe het is afgelopen..