Ik heb deze, ideaal want alle shirts etc hang ik op een hangertje aan het uiteinde te drogen.
Dit bespaart veel ruimte voor alle andere dingen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roodvos schreef:_CS_ schreef:Hoe danIk heb 10 jaar geleden bij ikea een droogrek voor aan het plafond gekocht.
Helaas hebben ze deze niet meer in het assortiment.
Die kun je laten zakken, was aandoen en dan weer ophijsen.
Vind het echt ideaal, ook al is hij niet heel groot, de was hangt mooi hoog en niet in de weg.![]()
Dan hang je toch ook steeds midden in de was?
_CS_ schreef:Oeps, vergeten erbij te zetten dat die in het trapgat hangt
Dus geen last van de was.
Of is dat niet wat je bedoeld?
Roodvos schreef:Ja, dat bedoel ik inderdaad.
Maar heb je dan ook een vide ofzo? Want ik heb zo'n soort trap:
[ Afbeelding ]
Helemaal dicht dus.
zonnebloem18 schreef:Wij hebben er 3. 1 zoals die van Arethe hier bovenaan en 2 rekken boven het trapgat.
Groot trapgat en als je het handig hangt loop je er niet tegenaan.
Oude foto:
[ [url=m/3xFEWR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo kan ik ongeveer 3 wassen tegelijk kwijt. In de zomer is het vrij snel droog, maar in de winter kom ik anders niet door de was heen.
zonnebloem18 schreef:Geen idee hoe de luchtvochtigheid is, maar in de zomer is het 's avonds droog als ik het 's middags op heb gehangen. In de winter heeft het wel 24 uur nodig. Met 10 wassen per week i.c.m. fulltime werken loop ik dan ik het weekend een beetje vast als het nog niet droog is.
_CS_ schreef:Roodvos schreef:Ja, dat bedoel ik inderdaad.
Maar heb je dan ook een vide ofzo? Want ik heb zo'n soort trap:
[ Afbeelding ]
Helemaal dicht dus.
Jij hebt waarschijnlijk dan ook geen balustrade op de 1ste etage?
Dan werkt zoiets niet nee.
Hier hangt hij aan het plafond op de verdieping, boven het trapgat.
Ik heb wel een balustrade, en een open ruimte boven de trap (en geen 2e etage waarbij er nog een trap naast zit, dan heb je hem vaak inderdaad helemaal dicht).
Snappie? Anders maak ik eerdaags wel even een foto![]()
Ik heb even een random plaatje van internet geplukt, daar lijkt ie op.
Het is in ieder geval hetzelfde systeem.
[ [url=m/oSYOrT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Roodvos schreef:zonnebloem18 schreef:Geen idee hoe de luchtvochtigheid is, maar in de zomer is het 's avonds droog als ik het 's middags op heb gehangen. In de winter heeft het wel 24 uur nodig. Met 10 wassen per week i.c.m. fulltime werken loop ik dan ik het weekend een beetje vast als het nog niet droog is.
10 wassen per week!
Nessa schreef:https://www.bol.com/nl/p/tomado-ciclone ... androidapp
Wij hebben deze. Mooi stevig ding!
Heel blij mee.
vierspan schreef:Hebben jullie geen last van de afdruk van de wasknijpers of de afdruk van het draadje van het wasrek in de kleding?
Boras schreef:Nessa schreef:https://www.bol.com/nl/p/tomado-ciclone ... androidapp
Wij hebben deze. Mooi stevig ding!
Heel blij mee.
Prachtig ding, ziet er robuust uit. Maar wat een prijs voor een droogrek![]()
Dat andere soort droogrek, daar had ik altijd ruzie mee en ze nemen zo veel plek in.