Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wortel115 schreef:De beste optie voor ons was een tweede wasmachine. Maar goed daar moet je wel de ruimte voor hebben.
Wbt die siliconen pootjes die werkten bij ons deel. Het haar eraf halen ging goed in water
IMANDRA schreef:wortel115 schreef:De beste optie voor ons was een tweede wasmachine. Maar goed daar moet je wel de ruimte voor hebben.
Wbt die siliconen pootjes die werkten bij ons deel. Het haar eraf halen ging goed in water
Maar als het al op kleren zit voordat het in de was gaat, heeft een 2e wasmachine toch niet zo veel zin?
Hier ook hetzelfde issue trouwens haha
maitestar23 schreef:HG heeft een haaroplosser die je bij de was in kan gooien.
Heb het zelf nog niet geprobeerd maar tot nu toe zijn de reacties goed. Compleet haarvrij wordt het niet, maar het scheelt zeker een hoop.
Wil het zelf binnenkort gaan proberen met de dekjes![]()
https://www.deroodierxl.nl/product/hg-petrange-harenoplosser-500-gram/
Pikeur schreef:Misschien zorgen dat je kleren gewoon zonder haren de wasmachine in gaan? Mijn dieren zitten nu ook in de rui, stofzuiger staat standaard midden in huis op het moment dus ben eigenlijk de hele dag wel de plekken waar ze zitten aan het stofzuigen inclusief onze kleren als er haren op zitten. Eerst stofzuigen voordat ik ergens ga zitten. Die laatste haren gaan er hier in de droger wel af. Verder altijd slippers of sloffen aan in huis zodat er geen haren op de sokken plakken.
opisop_shop schreef:En voor mij exact de reden dat ik thuis andere kleding aantrek en dus niet met mijn goeie kloffie op de harige bank ga zitten.
Droger werkt bij ons goed en evt de kleding roller bij zwarte kleding.
IMANDRA schreef:Pikeur schreef:Misschien zorgen dat je kleren gewoon zonder haren de wasmachine in gaan? Mijn dieren zitten nu ook in de rui, stofzuiger staat standaard midden in huis op het moment dus ben eigenlijk de hele dag wel de plekken waar ze zitten aan het stofzuigen inclusief onze kleren als er haren op zitten. Eerst stofzuigen voordat ik ergens ga zitten. Die laatste haren gaan er hier in de droger wel af. Verder altijd slippers of sloffen aan in huis zodat er geen haren op de sokken plakken.
... Het kost best veel moeite om elk kledingstuk te ontdoen van de haren die erop zitten (2 witte aussies hiero). Dus 'zorgen dat kleren zonder haren de wasmachine in gaan' is niet realistisch.
Kan moeilijk elk kledingstuk 10 min borstelen voordat het de wasmachine in gaat.
Pikeur schreef:Misschien zorgen dat je kleren gewoon zonder haren de wasmachine in gaan? Mijn dieren zitten nu ook in de rui, stofzuiger staat standaard midden in huis op het moment dus ben eigenlijk de hele dag wel de plekken waar ze zitten aan het stofzuigen inclusief onze kleren als er haren op zitten. Eerst stofzuigen voordat ik ergens ga zitten. Die laatste haren gaan er hier in de droger wel af. Verder altijd slippers of sloffen aan in huis zodat er geen haren op de sokken plakken.
IMANDRA schreef:wortel115 schreef:De beste optie voor ons was een tweede wasmachine. Maar goed daar moet je wel de ruimte voor hebben.
Maar als het al op kleren zit voordat het in de was gaat, heeft een 2e wasmachine toch niet zo veel zin?
Hier ook hetzelfde issue trouwens haha