Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chanicha schreef:Heerlijk hè, je weet niet wat je overkomt.
Ik fietste de eerste keer een heel eind want je bent zo een eind weg maaaaarrrrr je moet ook nog terug
Mando schreef:chanicha schreef:Heerlijk hè, je weet niet wat je overkomt.
Ik fietste de eerste keer een heel eind want je bent zo een eind weg maaaaarrrrr je moet ook nog terug
Nou dit dus.
Het is 11,5 km naar stal en ik heb de pest aan regen... wat denk je. Ik had tegenwind en een bui.
Gelukkig even onder de A7 kunnen schuilen en weer door.....
Ik heb wel muziekje op hoor anders is het zo saai.
tinker_sally schreef:Ik heb jaren terug een sparta ion tweedehands gekocht. Maar in het nog geen jaar dat ik die had stond die vaker bij de fietsenmaker dan dat ik er op reed.
Dus weer overgestapt naar een normale fiets.
Maar omdat ik het toch miste en graag grote fietsroutes rijdt. Gisteren een Sparta C-Grid Fit gekocht. Binnen 2 weken gaat hij geleverd worden.
Ik hoop maar dat ik hier minder mankementen mee ga krijgen dan mijn vorige.
Winkel zet de bevestiging voor mijn hondenmandje er ook gelijk op.
Moet alleen nog op zoek naar fietstassen en heb al een extra slot gekocht zodat hij op het werk net iets beveiligder staat.
[ [url=m/yHTZho.jpg]Afbeelding[/url] ]
Fietsen doe ik ook altijd met 1 oordopje in. Welke wisselt onderweg omdat met de tijd pijn gaat doen als het er lang inzit.
Met wandelen doe ik het ook zo.
tinker_sally schreef:Gisteren een Sparta C-Grid Fit gekocht. Binnen 2 weken gaat hij geleverd worden.
Ik hoop maar dat ik hier minder mankementen mee ga krijgen dan mijn vorige.
Winkel zet de bevestiging voor mijn hondenmandje er ook gelijk op.
Moet alleen nog op zoek naar fietstassen en heb al een extra slot gekocht zodat hij op het werk net iets beveiligder staat.
[ [url=m/yHTZho.jpg]Afbeelding[/url] ]
chanicha schreef:Mooie fietsen hoor!
Ik had Samsung earbuds maar die heb ik weggedaan omdat ze uit mijn oor vielen dus ga eens kijken of ik iets anders kan nemen.
Niqui schreef:Hier twee fietsen van de Lidl. Een Prophete en een Colorado. De eerste met een middenmoter en de tweede met een voorwielmotor. Beiden helemaal prima voor het doel waar we ze voor gebruiken. We hebben er tot nu toe nog geen problemen mee gehad. De Prophete heb ik al zo’n jaar of vier. De Colorado in juni een jaar.
Die met de voorwielmotor is wel wat vlotter en beter bij heuvels en zo. Mijn man en kinderen vinden die veel fijner. Beiden zijn nu weer verkrijgbaar bij de Lidl zag ik, en zonder verzend kosten te bestellen. Ze staan nu in de folder https://www.lidl.nl/l/folders/special-bestelmagazine-maart-2022/view/flyer/page/1