Stacaravan kopen, hoe, waar, wat?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Plukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-22 17:53

o0eefje0o schreef:
En wat als over 5 jaar het ding weg moet? Verkopen zal wss hell worden want op veel parken zijn oudere wagens niet meer welkom! Maar moet je hem dan zelf afvoeren? Want dat gaat ook in de kosten lopen!

Ik had onlangs onze sta caravan gratis af te halen op marktplaats staan en het was bijna een fulltime baan om de animo daarvoor in goede banen te leiden. En een sta caravan in een slechtere staat dan de onze bestaat niet :o . Eraf komen zal de moeite dus niet zijn.

o0eefje0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-22 18:00

Plukje schreef:
o0eefje0o schreef:
En wat als over 5 jaar het ding weg moet? Verkopen zal wss hell worden want op veel parken zijn oudere wagens niet meer welkom! Maar moet je hem dan zelf afvoeren? Want dat gaat ook in de kosten lopen!

Ik had onlangs onze sta caravan gratis af te halen op marktplaats staan en het was bijna een fulltime baan om de animo daarvoor in goede banen te leiden. En een sta caravan in een slechtere staat dan de onze bestaat niet :o . Eraf komen zal de moeite dus niet zijn.

Wooww had ik oprecht niet verwacht zeker omdat ik om me heen alleen maar hoor dat ze wegen moeten de oudere

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-22 20:11

o0eefje0o schreef:
Plukje schreef:

Wooww had ik oprecht niet verwacht zeker omdat ik om me heen alleen maar hoor dat ze wegen moeten de oudere

Er zit best wat bruikbaar materiaal aan en die gasten hebben de spullen om zo'n caravan op te pakken en mee te nemen.

Helemaal verbaast ben ik dus niet.

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-22 21:14

Het materiaal is ook niet onbelangrijk. In sommige stacaravans op de camping waar mijn ouders staan wil je in de winter niet zitten. Die zijn niet warm te krijgen.

Mijn ouders hebben onlangs een nieuw chalet gekocht met airco en centrale verwarming, een heel verschil met de gaskachel die ze eerst hadden.

En een park is zo persoonlijk. Ik vind de tip om een weekendje te huren voordat je overgaat tot koop best een slimme.

Prairy

Re: Stacaravan kopen, hoe, waar, wat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-22 21:22

En check ook goed wat voor auto's er staan. Zie je witte kentekenplaten, zou ik er niet kopen. Komt over het algemeen de kwaliteit van een park niet ten goede.