Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Dus wij zijn hartstikke blij
*gaat verder op pinterest naar badkamers kijken*
Suzanne F. schreef:Earth schreef:Nou, we gaan er in de maand maar een paar tientjes op vooruit
Maarrrr we gaan wel voor €20.000.- het hele huis aanpakken![]()
Dus wij zijn hartstikke blij
*gaat verder op pinterest naar badkamers kijken*
Je weet dat je dat bedrag tegenwoordig al kwijt bent alleen voor de badkamer?
Wij hebben met de overburen gesproken, die hebben dezelfde grootte. Die hebben €6000.- incl werkloon betaald voor de badkamer
Verder willen we de kozijnen laten doen, vloeren boven (2 kamers en 1 trap) en het dak isoleren. Dan zijn we er wel doorheen denk ik
Earth schreef:Wow wat voor badkamers hebben jullie dan?Wij hebben met de overburen gesproken, die hebben dezelfde grootte. Die hebben €6000.- incl werkloon betaald voor de badkamer
Verder willen we de kozijnen laten doen, vloeren boven (2 kamers en 1 trap) en het dak isoleren. Dan zijn we er wel doorheen denk ik
?Earth schreef:Wow wat voor badkamers hebben jullie dan?Wij hebben met de overburen gesproken, die hebben dezelfde grootte. Die hebben €6000.- incl werkloon betaald voor de badkamer
Earth schreef:Wow wat voor badkamers hebben jullie dan?Wij hebben met de overburen gesproken, die hebben dezelfde grootte. Die hebben €6000.- incl werkloon betaald voor de badkamer
Wij hebben echt goed “geshopt”, maar voor de aannemer kwamen we echt uit op €11.000 en €7.500 aan spullen. Hebben we wel een douche en bad apart, maar dat zal geen €12.000 schelen (als dat wel zo is dan had ik geen bad genomen
). Blijft de indeling ban de badkamer hetzelfde? En laat je de oude tegels zitten?
En hij was net vorige week klaar, dus dat is heel recent
En mijn man kan veel materiaal inkopen via zijn werk, dat scheelt ook. Ook isolatiemateriaal, waar we overigens nog subsidie op krijgen. Dus ik verkijk me er niet op. Misschien zijn we wel meer kwijt hoor, maar meer dan €10.000 hoeft het echt neit te gaan kosten. Gelukkig zeg
Vloerbekleding laten we door karpet right doen, heb ik al een offerte opgevraagd vorig jaar eens en was toen €2000.- incl leggen, voor 1 kamer en 1 trap. Schilderen laten we doen, had mijn man ook al een offerte voor opgevraagd, weet even niet meer wat het was. Maar goed, ik zal niet schrikken als het wel hoger uitvalt