Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Els1984 schreef:Badeendje schreef:Je kunt precies vandaag ook niet meer storneren voor de rekening van 2 maanden geleden hè, echt ontzettend balen...
Onderstaande staat op de site van de rabobank bij storneren, ik weet niet bij welke bank je zit en hoe het werkt, maar misschien het proberen waard om ernaar te kijken?
"Is de onterechte incasso langer dan 8 weken, maar korter dan 13 maanden geleden afgeschreven? Neem dan contact met ons op."
Badeendje schreef:[ [url=m/ZyJKHL.png]Afbeelding[/url] ]
Op basis van ons huidige verbruik een ding ingevuld bij Engie
Ik ga even in een hoekje zitten bijkomen. 5k per jaar aan energiekosten. We stoken al amper, douchen kort, kachel overdag uit of heel laag...
Badeendje schreef:Leeslampje, welk verbruik heb je ingevuld? Als ik de 3600 kwh en de 1900 kuub gas invul bij Vattenfall kom ik daar uit op 418 euro per maand. Ik woon in Twente, dat had ik niet geschat als de duurste provincie, maar ik heb geen idee of dat zo veel kan schelen. Het is vooral het gas wat zo vreselijk duur is, dus ik denk dat we de kachel op 15 zetten ofzo, en dan in de studeer/werkkamer een elektrische kachel.
enzino schreef:Zuur dat de rekening omhoog gaat, maar wel goed natuurlijk want energie verbruiken is slecht voor het milieu. Nu tast je flink in de buidel, maar 10 generaties verder zullen ze je dankbaar zijn voor het offer dat je nu maakt. De vervuiler betaalt.
enzino schreef:Zuur dat de rekening omhoog gaat, maar wel goed natuurlijk want energie verbruiken is slecht voor het milieu. Nu tast je flink in de buidel, maar 10 generaties verder zullen ze je dankbaar zijn voor het offer dat je nu maakt. De vervuiler betaalt.
Sem_ schreef:Alleen maakt dit het wel een stuk minder aantrekkelijk om bij een duurzamere energieleverancier aan te sluiten.
Badeendje schreef:Dankjewel! Ik bel morgen direct de bank even.
Heb berekend dat het zo'n 1500 euro gaat kosten. 210 euro aan niet gekregen korting, 480 euro aan voorschot, en 4x200 euro extra per maand dat we nu extra gaan betalen tot maart...
Knudd schreef:Wat onwijs balen zeg... ik heb net een contract afgesloten bij Vrij op naam, een van de kleinere energieleveranciers. Zij hebben wel een positieve solvabiliteit maar die is maar klein (dan voor plaatsen link). Als het echt te heet wordt dan is de heel kans groot dat ook zij omvallen... ik zie hier echt bedragen voorbij komen dat ik denk, ik kan dat nooit in mijn eentje van mijn inkomen betalen...
Nico12 schreef:Vrees ijdele hoop, rechtsbijstandverzekering zojuist ingeschakeld.