Vond het al zo lekker rustig
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kookaburra schreef:Zijn er ook meer met verbindingsproblemen met wifi? Althans, dat niet-facebook-apps aangeven dat er geen verbinding is?
Facebook (en hun apps zoals whatsapp en insta) zijn inderdaad uit de lucht. En als ik het zo hoor... Kan het nog wel even duren
Yummy schreef:fleurtjeuh schreef:Really? Een social media storing komt zelfs op het nieuws?
alleen facebook al heeft meer dan 2,8 miljard gebruikers, dus meer dan logisch vind ik?
Kookaburra schreef:Zijn er ook meer met verbindingsproblemen met wifi? Althans, dat niet-facebook-apps aangeven dat er geen verbinding is?
Facebook (en hun apps zoals whatsapp en insta) zijn inderdaad uit de lucht. En als ik het zo hoor... Kan het nog wel even duren
Ibbel schreef:En er is nog niemand op het idee gekomen gewoon te béllen met diegene waarmee ze "zo leuk via WA mee aan het 'praten' waren?"![]()
Probeer het eens ipv SMS, het is zó handig. Je kan gewoon je stem gebruiken, het is gewoon voice recognition, verbazingwekkend dat dat werkt joh!
Seven schreef:Jep kreeg al heel wat SMS'jes lekker old-school
Kookaburra
Ja sinds gisteren ookal wat internet problemen naast het heel trage van Facebook en insta. Divoza en epplejeck etc niet te openen zo traag dan zie je pas hoe afhankelijk we van internet zijn gewordenvandaag kon ik gelukkig wel bij hypostore terecht dus daar m'n inkopen maar gedaan
Ibbel schreef:En er is nog niemand op het idee gekomen gewoon te béllen met diegene waarmee ze "zo leuk via WA mee aan het 'praten' waren?"![]()
Probeer het eens ipv SMS, het is zó handig. Je kan gewoon je stem gebruiken, het is gewoon voice recognition, verbazingwekkend dat dat werkt joh!