Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ikke schreef:MarjanB schreef:Zit echt onder de bomen dat deel dus sowieso wel een echt beschutte plek rondom de ingangdenk dat ik dan toch voor 4 bij 6 ga. 3 bij 8 was wel leuk want dan kunnen we een Luik maken aan de kant van het huis dan kan ze vanaf stal ons zien
En waarom kan 4x8mtr dan niet?
MarjanB schreef:Oh dat is inderdaad mooi! Helaas zit ik vast aan die ene deur die er nu is.
Kudde wordt kaatje van 164 en een a of b pony. Kaatje is wat raar soms met andere paarden omdat ze vroeger de kudde uit gemept is als veulen en daarna niet meer de kudde in geweest is. Daarom komt er ook alleen 1 pony bij en dat wordt of een jaarling of een oudje.
tamary schreef:MarjanB schreef:Oh dat is inderdaad mooi! Helaas zit ik vast aan die ene deur die er nu is.
Kudde wordt kaatje van 164 en een a of b pony. Kaatje is wat raar soms met andere paarden omdat ze vroeger de kudde uit gemept is als veulen en daarna niet meer de kudde in geweest is. Daarom komt er ook alleen 1 pony bij en dat wordt of een jaarling of een oudje.
Zet er dan een oude(re) goed sociale pony bij, jaarling moet nog veel sociaal leren en dat gaat met zo'n voorbeeld lastig worden.
risje schreef:Wat een leuk project, maar wel echte uitdaging.
Las dat je de keuken op marktplaats wil zetten. Waarom niet in de schuur installeren? Ideaal als je daar wil kamperen en kun je later evt gebruiken voor opslag dingen, borstel etc. Hebben vorige bewoners van ons huis ook gedaan en nu al best ideaal gebleken een keuken in het schuurtje.
MarjanB schreef:Nou de overdracht is vervroegd naar 1 december![]()
Zijn er hier nog mensen met aanbevelingen qua koord voor de omheining en op welke afstand de palen? En wel of geen rubber matten op de vloer in de inloopstal, zo ja welke zijn aan te raden? Er loopt een gootje door de stal.
tamary schreef:Ik heb rubbermatten in de inloopstal. Niet doorlatende puzzelmatten hier vandaan :
https://rubbermatten24.nl/stalmat-90120.html
Ooit doorlatende matten gehad, maar die nooit weer. Dat werd inderdaad een smerige bende.
MarjanB schreef:tamary schreef:Ik heb rubbermatten in de inloopstal. Niet doorlatende puzzelmatten hier vandaan :
https://rubbermatten24.nl/stalmat-90120.html
Ooit doorlatende matten gehad, maar die nooit weer. Dat werd inderdaad een smerige bende.
Dank je! En hoe gaat dat met ijzers?