lukka63 schreef:Wat leuk al die reacties, in ons 1e gesprek had ik aangegeven geen shutters te willen, haha dat zijn het ook niet maar daar bedoelde ik eigenlijk ook houten jaloezieën mee.
En eigenlijk lees ik uit de meeste reacties toch veel werk, de interieurdame had ze zelf ook maar voor een klein raam bij ons gaat het om grote raampartijen tot op de grond, waarvan de meeste ook nog op het zuiden(west).
In een 1e reactie gaf ze aan dat dan misschien silhouette shades een optie was, die heb ik even bekeken in de winkel, dunne laagjes stof met een horizontale lamel vind ik niks.
Ze hadden ook een versus gordijn hangen vond ik nog niet zo verkeerd.
Iemand vroeg ook waarom donker?
Onze kozijnen zijn antraciet.
Ik stuur 2 verschillende sfeerbeelden door, bij de open keuken hebben we ook openslaande deuren, daar zouden inbetweens komen net als voor de schuifpui.
Dus ja ik weet wel wat ik niet wil maar niet wat ik wel wil, de interieurdame gaat nog dingen veranderen waaronder de raambekleding mag ik hopen.
[ [url=m/BYqvMQ.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6MlKFV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik vind het mooi.
Maar ik heb ook in mijn hele woonkamer houten jaloezieën, waaronder openslaande deuren.
In 1e instantie had ik daar inbetween-gordijnen voor de sier en we hebben toch geen inkijk, maar ik heb in de middag tot 's avonds de zon daar.
Zonnewering werd lastig door de lage en brede dakgoot en daarom ook daar dan houten jaloezieën besteld.
Wel zijn de muren en het plafond gestuct en hebben we een PVC vloer, het galmt dus wel.
Zelf merken we dat niet, maar ik hoor het wel aan de telefoon.