Voorbeeldje van mij:
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Berdien schreef:Oh ja, dat is zonder meer een goeie!
Ik zie ook heel veel combinaties van koelkast+magnetron of koelkast+andere kast, zonder vriezer. Maar.. waar laten ze de vriezer dan? Ik heb wel echt een grote vriezer nodig, die zit nu onder de koelkast.
Elanor schreef:Bij alle zaken waar wij zijn geweest werd gewoon gevraagd hoe hoog je het blad wil hebben. Daar hoef je dus niet speciaal voor naar kvik of ikea volgens mij.
EedihcrO schreef:Elanor schreef:Bij alle zaken waar wij zijn geweest werd gewoon gevraagd hoe hoog je het blad wil hebben. Daar hoef je dus niet speciaal voor naar kvik of ikea volgens mij.
Bij IKEA en Kvik is het standaard. Bij een andere keukenzaak betaal je er extra voor.
Heb ik overigens bij geen van de zaken waar wij zijn geweest extra kosten voor zien staan. Maar er zijn allicht ook zaken waarin ze dat wel rekenen. Er zijn er ook zoveel! michelle___ schreef:Wij hebben gekozen voor een Ikea keuken. Omdat het huis toen snel af moest ivm zieke schoonvader en die zou daar tijdelijk gaan wonen. (Inmiddels is hij overleden)
Wij hebben voor mat zwart gekozen, en hebben het blad elders laten maken.
Wij zouden eerst voor een hele andere (mat donker rode) keuken gaan, maar zijn uiteindelijk toch heel tevreden met deze.
[ [url=m/b60Ml7.jpg]Afbeelding[/url] ]
De Ikea was toen gewoon open, dus met leveringen hebben wij geen problemen ervaren.
Berdien schreef:Oh ja, dat is zonder meer een goeie!
Ik zie ook heel veel combinaties van koelkast+magnetron of koelkast+andere kast, zonder vriezer. Maar.. waar laten ze de vriezer dan? Ik heb wel echt een grote vriezer nodig, die zit nu onder de koelkast.
___1 schreef:michelle___ schreef:Wij hebben gekozen voor een Ikea keuken. Omdat het huis toen snel af moest ivm zieke schoonvader en die zou daar tijdelijk gaan wonen. (Inmiddels is hij overleden)
Wij hebben voor mat zwart gekozen, en hebben het blad elders laten maken.
Wij zouden eerst voor een hele andere (mat donker rode) keuken gaan, maar zijn uiteindelijk toch heel tevreden met deze.
[ [url=m/b60Ml7.jpg]Afbeelding[/url] ]
De Ikea was toen gewoon open, dus met leveringen hebben wij geen problemen ervaren.
Huhhh? Is dat nou mat zwart greeploos van Ikea?!
___1 schreef:Berdien schreef:Oh ja, dat is zonder meer een goeie!
De vriezer hebben wij los op zolder staan. Wil je hem in de koelkast heb je vaak echt een klein vakje. En anders neemt het een hele kast in beslag.
Berdien schreef:Ik heb nu koelkast en vriezer ook in één hoge kast. Gewoon normaal formaat koelkast en vriezer met 3 lades. Beide inbouw. Leek mij heel normaal?
EedihcrO schreef:Elanor schreef:Bij alle zaken waar wij zijn geweest werd gewoon gevraagd hoe hoog je het blad wil hebben. Daar hoef je dus niet speciaal voor naar kvik of ikea volgens mij.
Bij IKEA en Kvik is het standaard. Bij een andere keukenzaak betaal je er extra voor.
Overigens is na mijn laatste ervaring met Kvik, mijn mening wel dat je vooral niet daarheen moet gaan. Nadat alles geleverd was konden we 1 kastje in elkaar zetten. We hebben maanden moeten leuren om alles bij elkaar te krijgen. Scheelt wellicht als je het laat doen, maar ja, die keus hebben wij toen niet gemaakt.
Berdien schreef:Ik heb nu koelkast en vriezer ook in één hoge kast. Gewoon normaal formaat koelkast en vriezer met 3 lades. Beide inbouw. Leek mij heel normaal?
je kan ook nog. een amerikaanse koelkast overwegen. Groter vriezer én koelkast in 1. Kan je ook in laten bouwen.