Ik heb twee grote potten voor het raam met per pot drie orchideeën. Als ze uitgebloeid zijn verhuizen ze naar de badkamer en zo wissel ik ze door. meestal kunnen ze dan 2 of 3 rondes mee voordat ik ze echt weggooi.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Naja, hij was mooi zolang als het duurde
ik heb hem op het oost/noord oost staan. Op een andere plek heeft een orchidee het bij mij nooit goed gedaan.
loulou schreef:Als hij opnieuw gaat bloeien is hij gewoon wit![]()
Ik heb twee grote potten voor het raam met per pot drie orchideeën. Als ze uitgebloeid zijn verhuizen ze naar de badkamer en zo wissel ik ze door. meestal kunnen ze dan 2 of 3 rondes mee voordat ik ze echt weggooi.
anjali schreef:JesdaJinn schreef:Yes,blauw is geverfd
Er is ook een natuurlijke blauwe orchidee,de Vanda Coerulea (als ik het goed spel....).Ik weet niet of die hier wel of niet bedoeld wordt?
Valerie93 schreef:Leuk topic! Ik heb sinds 2 weken nu ongeveer mijn aller eerste orchidee, alleen kan iemand mij een korte "hoe verzorg ik mijn orchidee voor dummies" sturen?
Plant staat overigens op de badkamer waar het flink licht is!
Jennyj01 schreef:loulou schreef:Als hij opnieuw gaat bloeien is hij gewoon wit![]()
Maar waarom zou je ze wegdoen? Ze gaan eindeloos mee.
Jennyj01 schreef:loulou schreef:Als hij opnieuw gaat bloeien is hij gewoon wit![]()
Maar waarom zou je ze wegdoen? Ze gaan eindeloos mee.