Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wilkje schreef:Ik heb de S21 nu 3 dagen in gebruik. Kom van de Huawei P20 pro. Moet wel ff wennen. Heb er een draadloze oplader bij gekocht. Alles bij CoolBlue. Vind dat het opladen toch best wel ff duurt. Ook vind ik dat de batterij redelijk snel leeg loopt. Als ik de telefoon van de oplader haal, is er na een aantal minuten toch wel al 5 % batterij af zonder dat ik ook maar iets doe. Ga het de komende dagen eens even uitvogelen. Formaat is prima! Samsung Switch draadloos gebruikt. Ging ook erg makkelijk, duurde wel heel erg lang voordat ie klaar was, maar zag dat het ook om heel erg veel foto's en video's ging. Heeft verder alles meegenomen, dus top!
Alwiene schreef:Wilkje schreef:Ik heb de S21 nu 3 dagen in gebruik. Kom van de Huawei P20 pro. Moet wel ff wennen. Heb er een draadloze oplader bij gekocht. Alles bij CoolBlue. Vind dat het opladen toch best wel ff duurt. Ook vind ik dat de batterij redelijk snel leeg loopt. Als ik de telefoon van de oplader haal, is er na een aantal minuten toch wel al 5 % batterij af zonder dat ik ook maar iets doe. Ga het de komende dagen eens even uitvogelen. Formaat is prima! Samsung Switch draadloos gebruikt. Ging ook erg makkelijk, duurde wel heel erg lang voordat ie klaar was, maar zag dat het ook om heel erg veel foto's en video's ging. Heeft verder alles meegenomen, dus top!
Heb jij die oplader erbij gekocht die je met korting kon krijgen? Zoja hebben ze bij jou op het laatste moment ook de duolader verwisseld voor een triolader met een veel te blij mailtje erbij over hoe fijn dat voor je was omdat de trio lader duurder was maar je niet hoefde bij te betalen? Ik heb dat namelijk niet geaccepteerd. De samsung duolader die erbij zou zitten was 12w, de vervangende lader die ze ineens mee wilden sturen was misschien duurder maar wel slecht 9w en dus doet die er langer over (30-45 minuten langer op een volledige lading) om de telefoon op te laden. Ik ben met ze in discussie gegaan omdat ik dat geen redelijke vervanging vond. Uiteindelijk heb ik voor hetzelde geld een Belkin duolader erbij gekregen ipv die vervangende trio lader. Weliswaar geen Samsung maar wel 15w ipv 12 of zelfs 9 en dus het snelste qua opladen wat er draadloos mogelijk is voor de S21.
ApplePapple schreef:Wat bedoelen jullie met dat opladen? En oplader bij kopen? Zit er geen standaard oplader bij?
chanicha schreef:Heel gedoe om via Samsung de draadloze oortjes en die tag erbij te bestellen!
Samsung hoef je niet te bellen, wat een drama maar het is gelukt.
chanicha schreef:Heel gedoe om via Samsung de draadloze oortjes en die tag erbij te bestellen!
Samsung hoef je niet te bellen, wat een drama maar het is gelukt.
chanicha schreef:Ik weet niet of die actie nog is dat je ze erbij krijgt Marley!