Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maar dat hebben de meesten waarschijnlijk al 
Schemerdier schreef:Ik vond de dimbare keukenverlichting (onder de bovenkastjes) in de nieuwe keuken van mijn ouders een openbaringMaar dat hebben de meesten waarschijnlijk al
Een draadloze stofzuiger vind ik ook erg handig, maar misschien eerder voor kleine huizen/appartementen (batterij).
Voor de rest zijn we niet erg high-tech helaas...
.
Sheran schreef:Ik woon ook alleen, en heb dit wel een tijdje gedaan, maar dat werkt denk ik beter als je echt 3 eetmomenten op een dag hebt. Ik eet een beetje de hele dag door dus er zijn echt constant dingen vies. Niet een bordje, dat hergebruik ik gewoon, maar als ik soep maak ofzo. (ik ben een beete te dun dus k moet me suf eten). Aaah ik heb gewoon een HEKEL aan afwassen
maar ik heb er gewoon een extreme hekel aan als dingen vies zijn. Na het koken was ik eerst heel snel mn pannen af en dan ga ik pas eten. Ik heb een hekel aan koken dus ik kook nooit uitgebreid. Bovendien woon ik heel klein dus is er geen plek voor rommel. Als ik meer plek heb dump ik het in een hoek en vergeet ik het, maar in mijn kamer kan ik er gewoon echt niet omheen haha. En als ik wat meer heb dan doe ik het neit en wordt het alleen maar meer en meer. Het is een beetje alles of niet bij mij, een afwasbak met een laag stof of een hele berg afwas
en dan heb ik liever dat eerste CastaMickey schreef:Sheran schreef:Ik woon ook alleen, en heb dit wel een tijdje gedaan, maar dat werkt denk ik beter als je echt 3 eetmomenten op een dag hebt. Ik eet een beetje de hele dag door dus er zijn echt constant dingen vies. Niet een bordje, dat hergebruik ik gewoon, maar als ik soep maak ofzo. (ik ben een beete te dun dus k moet me suf eten). Aaah ik heb gewoon een HEKEL aan afwassen
Dan werken wij gewoon anders haha. Ik moet ook bizar veel eten om op gewicht te blijven en dan moeten er eigenlijk nog behoorlijk wat kilo's bij voor ik een gezond gewicht hebmaar ik heb er gewoon een extreme hekel aan als dingen vies zijn. Na het koken was ik eerst heel snel mn pannen af en dan ga ik pas eten. Ik heb een hekel aan koken dus ik kook nooit uitgebreid. Bovendien woon ik heel klein dus is er geen plek voor rommel. Als ik meer plek heb dump ik het in een hoek en vergeet ik het, maar in mijn kamer kan ik er gewoon echt niet omheen haha. En als ik wat meer heb dan doe ik het neit en wordt het alleen maar meer en meer. Het is een beetje alles of niet bij mij, een afwasbak met een laag stof of een hele berg afwas
en dan heb ik liever dat eerste
. Ik zal er nog wel even bij zetten dat ik nu dus echt iedere avond een wekker heb staan met dat ik die afwas moet doen.
. Ik ben inderdaad ook zo erg dat ik met koken zo min mogelijk vies wil maken en idd de pannen meteen afwas. Dus de afwas van 1 dag valt meestal ook wel mee (2 bordjes, paar messen, 2 glazen) maar daar zie ik dus al als een berg tegenop
xSCWx schreef:Oh, weet je wat ik echt nog het aller fijnst vindt aan onze slimme lampen... We hebben in het toilet en badkamer (2 aparte delen) bewegingssensoren. Over luxe gesproken, dat is écht een luxe gevoel. Ik loop nu regelmatig een andere kamer in en denk "waarom gaan de lampen niet aan?"En na 3 minuten gaan de lampen automatisch weer uit (je kan zelf de tijdsduur instellen). Echt zo luxe.

siskeh schreef:ik heb ipv een droger een luchtontvochtiger(niet bewust zo bedacht) droger vond ik niet nodig, maar ik had een elektrische luchtontvochtiger "nodig" omdat de slaapkamer in de winter/nat seizoen mij nét te vochtig was, dus luchtontvochtiger, maar mét een "wasdroogstand" met een rekje ervoor en tadaa... tuurlijk niet zo snel als een echte droger, maar wel 2 vliegen in 1 klap
Benoite schreef:siskeh schreef:ik heb ipv een droger een luchtontvochtiger(niet bewust zo bedacht) droger vond ik niet nodig, maar ik had een elektrische luchtontvochtiger "nodig" omdat de slaapkamer in de winter/nat seizoen mij nét te vochtig was, dus luchtontvochtiger, maar mét een "wasdroogstand" met een rekje ervoor en tadaa... tuurlijk niet zo snel als een echte droger, maar wel 2 vliegen in 1 klap
Hoi sishek wat heb jij er voor een? Ik heb wel een luchtontvochtiger maar zonder rekje. Nog nooit van gehoord dus ben wel benieuwd.
Nielojram schreef:Hier dan een vraag die het voor mij makkelijker zou maken;
Matrashoezen..
Hoe weet je of je direct de goede kant hebt als je hem om je matras doet?
Dus niet, ' oh, *** dat is de korte kant'
Is er een tip/truc dat je gelijk weet welke kant de korte (of de lange) kant is?