Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Nu vooral spannend hoe het daadwerkelijk gaat staan
Daarnaast een grote Snoopy fanaat heb ik aardig was figuurtjes en prul van Snoopy, een mooie overeenkomst tussen die twee is dat ze te herkennen zijn aan het geel! (voor de niet kenner, Snoopy heeft een maatje Woodstock - een geel vogeltje). Zodoende is geel dus een van mijn accentkleuren. Verder heb ik veel paarse dingetjes, vazen, kleedjes, kussens etc verzameld en laat ik geel en paars nou echt een fantastische combi vinden! Burgerlijk als ik (toch wel) ben wil ik alleen niet alle wanden een gekke kleur geven dus er moest een basis kleur bij. Wit? Nah.. Dat is zo steriel. Creme dan? Nee bah, da's niet mijn ding. Het werd licht grijs, je weet wel zo'n grijs die ontstaat wanneer je een pot witte verf hebt en er 3 druppels zwart in gooit. 

Op de 1e foto van de openingspost zie je dat er onder het plein voor mijn deur de weg door loopt. De kuil is nu al bijna op wegdiepte, vandaar de zandzakken. Daar komt een mooie wand om het tegen te houden zodat het plein er weer overheen kan lopen. Als je snapt wat ik bedoel

Sorry... Maar ik ben echt van de strakke interieurs en niet van de poespasjes, ik vind het al snel te druk of te vol en wordt heel onrustig van al die prullaria

Dus we zijn ergens in oktober samen naar de winkel geweest om glazen uit te zoeken en een mooie set samen te stellen. Voor sommige wellicht een rare set maar ik heb gekozen voor grote witte wijn glazen, grote frisdrank glazen (die ook voor bierglazen door kunnen), frisdrank glazen, likeurglazen op steel, shot glaasjes en 2 soorten wiskeyglazen en waterglazen! Inmiddels ook al de eerste karaffen verzameld 

Kwam ik pas na aankoop achter
), daardoor zou zelf doen echt een aanslag op mijn lijf zijn. Hulptroepen zouden alleen in de avonduren kunnen en tja dan schiet het ook niet echt op. Na het opvragen van diverse offertes van behangers, schilders en stucers heb ik ervoor gekozen om het te laten behangen en direct schilderen. Er komt renovlies op wat in nieuwbouw het beste is, al kun je nooit helemaal voorkomen dat het behang scheurt omdat echt gebouw nog moet 'zetten'. Het direct laten schilderen is een luxe overweging, 150m2 aan wandjes zelf doen en dan alsnog 4 dagen plat op bed liggen vond ik geen optie namelijk (en de meerprijs viel me eigenlijk nog wel mee). 

Fijn om te horen dat jij tevreden bent over renovaties, ik kende het niet dus ben erg benieuwd!
Tezzy schreef:@Tiggs; Zeker een kwestie van smaak, maar ik ben wel benieuwd waarom je het zonde vindFijn om te horen dat jij tevreden bent over renovaties, ik kende het niet dus ben erg benieuwd!
@Cynn; Precies, ik wil eigenlijk gewoon het wauw moment hebben bij de vloer en niet twijfelen...Spoiler:
Ondertussen al veel kunnen regelen, super fijn dat alles tot nu toe mee zit
Dit zowel in de badkamer als in het toilet.