Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
boemel schreef:[ [url=m/d4YJaG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cwl1gm.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6SBkgI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Toch schrikken om uit kantoor te komen en het huis zo aan te treffen.
Betonvloer eruit in huis.
En vliering stal er grotendeels uit.
ikke schreef:boemel schreef:[ [url=m/d4YJaG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cwl1gm.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6SBkgI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Toch schrikken om uit kantoor te komen en het huis zo aan te treffen.
Betonvloer eruit in huis.
En vliering stal er grotendeels uit.
Tja, je moet er meestal eerst een puinhoop van maken voordat het weer goed komt![]()
Maar als je er eens doorheen zit, bedenk dan dat het goed komt. Stug doorgaan, je plan trouw blijven.
boemel schreef:[ [url=m/R2KR73.jpg]Afbeelding[/url] ]
De voorkant is niet zo fraai door een 3-tal stortcontainers. En direct achter het huis staat een 4e container.
Maar vanuit t uiterste puntje van de wei toch nog een leuk plaatje
ikke schreef:boemel schreef:[ [url=m/R2KR73.jpg]Afbeelding[/url] ]
De voorkant is niet zo fraai door een 3-tal stortcontainers. En direct achter het huis staat een 4e container.
En als je die containers nu even weg-geshopt had, had het net echt geleken
DJZ schreef:Jaaa je topic gevonden
Ben je donderdag middag (mits het een beetje droog is) daar aanwezig? Dan kom ik ff buurten met Diablo![]()
boemel schreef:[ [url=m/R2KR73.jpg]Afbeelding[/url] ]
Knert schreef:boemel schreef:[ [url=m/R2KR73.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jaaa! Ik volg uiteraard ook!
Zie ik nu twee shetties in de hoek? Neem aan dat die tijdelijk zijn?
Maar mooie locatie hoor! En serieus aan het klussen!
Altijd leuk om zulke topics te volgen, helemaal als er veel foto’s zijn.
Mag je trouwens wel bakverlichting aansluiten?
En de kritische noot van Ikke kan ik degelijk wel begrijpen. Men neemt heel vaak de term energieneutraal in de mond terwijl ze bijvoorbeeld het huishoudelijk verbruik niet meetellen (enkel gebouwgebonden) of bijvoorbeeld degeneratie van Pv niet meerekenen. Een te lage infiltratie aanhouden die in de praktijk niet wordt gehaald. Bestaande huizen hebben veel meer kans op koudebruggen. Daarnaast zijn er staffeltjes voor bewoners gedrag aangehouden, terwijl elke bewoner flink af kan wijken. (Ook positief natuurlijk).
Dus energie neutraal kan soms erg verschillen van energie neutraal. De term ligt namelijk niet vastgelegd. Ieder kan er een eigen draai aan geven. Maar een maandelijkse rekening hoeft dan niet ineens achterwege te blijven.
Neemt niet weg dat elke besparing een zeer goede instelling is! Maar of je straks over 5 jaar echt energieneutraal bent en jezelf niet helemaal uitgeput hebt qua investering vs opbrengt.. vraag ik me ook af.
Maar ach.: al zou je bijna energieneutraal zijn.. is ook zeker prachtig! Een mooie bijdrage voor het milieu en een mooi voorbeeld voor anderen.
Prairy schreef:Ik vind dat altijd zo maf eruit zien, graafmachine binnen
Gaat wel lekker snel!