Weer wat geleerd. 
Als wij aan een nieuwe bank toe zijn, zal ik me er eens in verdiepen. Tweedehands is zeker niet uitgesloten.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
tot nu toe prima, bijna 2 jaar oud ook pas. Hopelijk houdt hij het nog even uit
Puera schreef:tiwi1969 schreef:€1200 is nog niet veel voor een bank, precies daarom koop ik liever een goede 2e hands uit het hogere kwaliteitssegment.
Goedkope banken die na 4 jaar worden afgedankt zijn erg slecht voor het milieu.
Echt?Ik vond en vind het best wel een flink bedrag. Onze LB-bank ging ook 4 jaar mee en kostte nog niet eens de helft.
brokjes schreef:Een zwarte eettafel denk ik. Vind het best wel ongezellig zo'n groot zwart oppervlakte en je ziet alles op een zwart meubel. Volgende keer kies ik liever wit of hout

.
Niobe schreef:Sintara schreef:Oh ik vind het heerlijk, niet weg te slaan van mn barkruk. Eerst met een gewone tafel kon ik me er nooit toe zetten eraan te gaan zitten in m'n eentje, bij deze juist wel
Wil je mij alsjeblieft vertellen welke jij hebt? Ik heb hetzelfde als Earth, na 10 minuten al weer klaar mee. Krijg er rugpijn van en zit gewoon beroerd! Misschien ligt het bij mij aan de soort of zo?
Magrathea schreef:3000 euro!!!![]()
Mijn hemel, ik heb geleerd van dit topic dat ik dus nooit een nieuwe bank ga kopen.
Mijn huidige stond gratis af te halen op Marktplaats. Hij zit prima en de katteb zetten er geregeld hun nagels in, is prima in dit geval

SusanH schreef:Alles van Seats and Sofas

Stof vangen doet ie ook fantastisch hoor.
). Ondertussen staat die tv dus heel hoog. Wij zijn het gewend, maar bezoekers merken het wel vrij meteen op, en vragen altijd of we er geen stijve nek door krijgen. Die kabels die je overal ziet lopen, ik HAAT het. We hadden eerst een (door mijn vriend) op maat gemaakte kast, waardoor je de kabels niet meer zag, maar dat was in lichter (onbeschilderd) hout, wat ik lelijk vond, en dat was NOG hoger. Ik heb vrij onlangs de muur geschilderd, en toen hebben we die kast vervangen door de laddertjes, maar we zijn dus nog steeds niet tevreden over het resultaat. Deze tv tegen de muur hangen zou voor mij een oplossing zijn, maar de aansluitingen van de kabels achteraan de tv laten dit niet toe. 
verootjoo schreef:Magrathea schreef:3000 euro!!!![]()
Mijn hemel, ik heb geleerd van dit topic dat ik dus nooit een nieuwe bank ga kopen.
Mijn huidige stond gratis af te halen op Marktplaats. Hij zit prima en de katteb zetten er geregeld hun nagels in, is prima in dit geval
Dat is alleen mijn mening he? Het is ook prima als je blij bent met een tweedehands gratis bank die prima zit
Want ik zou idd ook geen dure bank als krabpaal laten gebruiken door katten.
Sowieso is tweedehands meer dan prima voor kwalitatieve meubels vind ik. Hier is de babykamer ingericht met tweedehands meubels en zijn nog prima na twee kinderen.
Spijt van dat ik voor de oudste goedkope meubels heb gekocht, had beter goede kwaliteit kunnen nemen nieuw of tweedehands.
Puera schreef:Hier ook geen bank meer met losse kussens. En voortaan alleen nog maar eentje bij Leen Bakker, of een vergelijkbare winkel vandaag.
Onze huidige bank heeft € 1.200,= gekost. In de veronderstelling dat ie langer mee zou gaan, toch maar wat meer uitgegeven.
Onze Aberdeen van LB was met 4 jaar echt af.
De bank die we nu hebben, hebben we ook 4 jaar inmiddels en ziet er echt niet meer uit. Kussens helemaal uitgezakt, ondanks dat ik ze vrijwel iedere week omdraai of verwissel van plaats. Binnen een jaar begon in het midden door te hangen dus een blokje eronder. Ik had gehoopt dat ie 10 jaar meekon maar dat is ijdele hoop. Dan maar iedere 4 á 5 jaar een nieuwe, kijk je ook eens tegen iets anders aan.
Wij hebben nu een bank gekocht van € 2.000,- en mijn ervaring is om daar zelfs - bijna niet - onder te zitten, want de kwaliteit valt anders écht tegen.
Vre-se-lijk! Gelukkig hebben we twee weken geleden een nieuwe bank besteld met een hoge rugleuning tot aan de schouderbladen.