Shiloh schreef:RianneH schreef:Ik loop tegen hetzelfde probleem aan met planken inderdaad, kleding eindigt achterop de plank en dan vergeet ik dat ik het heb. Maar vind de lades ook wel erg massaal, de uittrekbare planken heb ik laatst ook bij staan kijken, dus daar twijfelen we nog over.
Huidige situatie is dus 1 kast van 100 breed en eentje van 50 breed met kastdeuren. Als je dan helemaal onderin een lade wilt kan je alleen de mand doen, een gewone lade moet je hoger installeren. Maar de mand werkt prima, ligt het beddengoed momenteel in.
Als je beide 150 wilt, kun je ook voor 2x75 met schuifdeuren kiezen. Dan kunnen lades wel helemaal tot onderin. De schoenenlade dus sowieso.
Ik vind zelf schuifdeuren heel vervelend, maar onze nieuwe kasten krijgen geen deuren, we hebben bewust een ruimte gecreëerd waar we open kasten kunnen plaatsen

Mooie combinaties komen langs! Leuk eens bij mensen binnen te kijken

Interessante schuifdeuren hieronder

DieL_Zor, mooi opgelost zo! In de keuken staat ie ook erg strak, ziet er goed uit!
Leo, wat hebben jullie de kast boven en onder mooi afgewerkt! Zelf gedaan? Dat ziet er wel mooi strak uit zeg.