De badkamer is definitief uitgezocht Balko, wat jij zegt kregen wij inderdaad ook als advies dus het is de muur achter het bad geworden in plaats van bij de douche!
Wij kregen in onze groesapp net deze foto toegestuurd van mijn schoonvader.. Weg bijkeuken!
Ketly
Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-20 15:06
En inmiddels is ook de binnenmuur weg! Hierdoor krijgen wij eindelijk een beeld hoe het eruit komt te zien straks. Het stuk rechts op deze foto wordt de deur naar onze slaapkamer en de slaapkamer komt dus in de aanbouw.
Zo was het eerst:
De hele achterkant is er nu dus af, behalve de garage.
En de eerste onderdelen voor de betonvloer zijn er ook!
Ketly
Geplaatst door de TopicStarter: 02-11-20 14:36
Hier gaat momenteel alles nog zijn gangetje. Helaas door wat omstandigheden in de familie kan ik er momenteel wat minder van genieten als normaal, maar dat mag de pret niet drukken. De mannen zijn druk bezig en zijn op dit moment zover dat bijna alles gesloopt is en dat het opbouwen weer kan beginnen.
Bijna alle ruimtes in het huis zien er nu zo uit. De gaten worden gevuld met piepschuimbalken en hier komt straks de laag beton overheen. Als het goed is gebeurt dit eind deze week al! Dat is dus al een hele vordering.
De huidige staat van de aanbouw
En in het weekend is de (iets van 3 meter hoge) heg weggehaald! Dit was voor ons echt een doorn in het oog omdat deze bijna 2,5 meter breed was. We hebben er een heel stuk tuin bij.
Dit was de heg eerst
En nu ziet onze tuin er uit als een slagveld! Maar het eindresultaat mag er wezen. Zoals jullie zien moet er ook nog ontzettend veel gebeuren in de tuin, maar dan gaan we pas aanpakken zodra het huis klaar is.
Rebel_Jits
Geplaatst: 04-11-20 11:31
Wow, wat een klus! Als je het niet meer ziet zitten, denk er dan aan dat het ooit af gaat zijn
We zitten nu ook wel echt op het dieptepunt inderdaad Rebel_Jits Vanaf nu kunnen we hopelijk ook opbouwen in plaats van slopen. Kan me het nu bijna nog niet voorstellen dat het straks van binnen bijna nieuwbouw gaat zijn, maar met dit topic heb ik wel een mooi overzicht van hoe het was, hoe het tussendoor is en hopelijk straks ook van het mooie eindresultaat
wauw wat een onwijs gave verbouwen zeg.. lijkt mij ook wel fijn om zo lekker benende te kunnen slapen. krijgen jullie dan ook mooi uitzicht naar de tuin vanuit de slaapkamer?
Ja klopt! De slaapkamer komt (als je achter het huis staat) aan de rechterkant, dus aan die kant kunnen wij helemaal naar achteren kijken. Bij de eetkamer krijgen wij openslaande deuren naar de tuin.
Leuk! Ik volg mee. Vind het heerlijk om naar verbouwingen te kijken
Ketly
Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-20 15:21
Ze zijn begonnen met de vloer!
Ketly
Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-20 18:37
Een kleine tegenvaller.. Het blad dat we hebben uitgekozen voor onze keuken viel in de fabriek heel erg tegen. We moet dus nieuwe kleuren uit gaan zoeken..
Zonde dat zou ik ook te druk vinden inderdaad. Blijft altijd lastig met een natuurproduct
Ketly
Geplaatst door de TopicStarter: 14-11-20 09:38
Het is wel gewoon een print, maar helaas totaal niet wat wij voor ogen hadden.. We hebben daar ook zoiets gezien en dat sprak ons wel aan, maar dan is het wel 500 euro duurder meteen. We zijn eerst maar lekker gaan slapen want willen geen overhaaste keuzes maken.