Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
mvdende schreef:Voor de 10.0000 keer: er is een afspraak gemaakt tussen mijn ouders en de handelaar dat de auto gewoon opgehaald zou worden. Ook met kleine motor/ versnellingsbak problemen.
Ik had gewoon door moeten zetten, zelf niet gedaan en heb me laten afwimpelen met computerstoring.
Kost me nu €100 dat geintje.
Bel morgen de handelaar waar de auto vandaan komt om het probleem voor te leggen.
Ben ik pissig? Ja op dit moment even wel ja. Voornamelijk omdat de handelaar wel degelijk had kunnen weten dat het niet om een computerstoring ging maar om mechanische storing...
Die man had waarschijnlijk geen zin in een reparatie onder zijn kosten.
En niet geschoten is altijd mis, dus ga wel proberen er nog wat uit te slepen morgen.
purny schreef:Mensen die voor plotselinge situaties komen te staan zie ik liever niet op de weg. Genoeg ongelukken gezien. Op de weg moet je gelijk kunnen anticiperen.
Als je echt nog zo onzeker bent dan zijn er ook rijlessen speciaal voor mensen die bang en angstig zijn. Misschien is dit een idee?
mvdende schreef:Voor de 10.0000 keer: er is een afspraak gemaakt tussen mijn ouders en de handelaar dat de auto gewoon opgehaald zou worden. Ook met kleine motor/ versnellingsbak problemen.
Ik had gewoon door moeten zetten, zelf niet gedaan en heb me laten afwimpelen met computerstoring.
Bel morgen de handelaar waar de auto vandaan komt om het probleem voor te leggen.
Ben ik pissig? Ja op dit moment even wel ja. Voornamelijk omdat de handelaar wel degelijk had kunnen weten dat het niet om een computerstoring ging maar om mechanische storing...
En niet geschoten is altijd mis, dus ga wel proberen er nog wat uit te slepen morgen.
Destination schreef:mvdende schreef:Voor de 10.0000 keer: er is een afspraak gemaakt tussen mijn ouders en de handelaar dat de auto gewoon opgehaald zou worden. Ook met kleine motor/ versnellingsbak problemen.
Tussen je ouders en de handelaar? Maar jij koopt de auto toch?
Feit is gewoon dat je te laat was en de handelaar de auto nooit heeft gezien. Het is niet zijn probleem dat je te bang bent om auto te rijden. Je lijkt erg close te zijn met je ouders, rijden zij ook niet op de snelweg?
Wees blij dat het je maar €100 kost
Ik zou ook niet zo staan te springen om 120km te rijden voor het ophalen van een auto die nog gewoon rijdt voor iemand die hem bij het eerste, het beste euvel de pan uit flipt omdat ik niet stante pede volledig tot haar beschikking sta. Bovendien is het ook nog maar de vraag of de garage zich het op dat moment kon permitteren om twee man personeel voor anderhalf à twee uur te missen; zeker met zo'n afstand moet dat ingepland worden én je auto reed nog gewoon - je stond dus niet met autopech. Aangezien het probleem verholpen leek na een keer stoppen en starten, snap ik ook helemaal dat de dealer dacht aan een computerstoring en hem niet op is komen halen. Zijn personeel en auto's zijn ook niet gratis, dus hij kan ze moeilijk voor ieder mógelijk wissewasje een 120km round-trip laten maken. Silly1972 schreef:Bij sommige garages komen ze ze ook halen als je geen tijd hebt o.i.d. dus dat is niet per definitie waar, alleen denk ik niet dat ze dat op de bonnefooi doen als er geen duidelijk aanwezig probleem of onderhoud nodig is, zeker niet op zo'n afstand.Voor de 100.000e keer, ophaal service geldt niet als de auto gewoon kan rijden!
Dat JIJ niet kan rijden is niet hun probleem.
Maar jij vroeg om hulp en mensen reageren daarop, las jij het allemaal het beste weet, waarom vraag je dan om feedback?
Succes met je gelijk krijgen
Mkango schreef:Silly1972 schreef:Bij sommige garages komen ze ze ook halen als je geen tijd hebt o.i.d. dus dat is niet per definitie waar, alleen denk ik niet dat ze dat op de bonnefooi doen als er geen duidelijk aanwezig probleem of onderhoud nodig is, zeker niet op zo'n afstand.Voor de 100.000e keer, ophaal service geldt niet als de auto gewoon kan rijden!
Dat JIJ niet kan rijden is niet hun probleem.
Maar jij vroeg om hulp en mensen reageren daarop, las jij het allemaal het beste weet, waarom vraag je dan om feedback?
Succes met je gelijk krijgen
mvdende schreef:Nielojram schreef:Hoe haal je je rijbewijs als je geen snelweg kan rijden?
In 2014 je rijbewijs halen, na het behalen van je rijbewijs misschien in totaal 10x achter het stuur zitten en vanaf 2016 totaal 0 x autorijden..
Dan is het aardig weggezakt en ik vond (vind nog steeds regelmatig in bepaalde situaties) autorijden echt DOODENG!
Ondertussen cross ik half Nederland door met mn autotje, maar heel in het begin was ik doodblij als ik 5km verderop Hoogerheide wist te bereiken.
die is dezelfde leeftijd als jouw auto maar die mankeert altijd meerdere dingen tegelijkertijd
het belangrijkste is dat je weer veilig de weg op kan!