Overlast buren (huurwoning)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SoofO

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 21:04

Hier ook een tijdje overlast van de bovenburen. Is een grote boerderij met totaal 4 woningen, 1 boven. Ze maken veel ruzie, schreeuwen, huilen. Poos terug heeft de andere buurvrouw de politie laten komen en toen kwam de verhuurder ook. Ja nu zou het stil worden blahblah..tuurlijk niet. Begon weer, heb ze er ook op aangesproken, maar ja, ze vinden zelf dat ze niets verkeerd doen. Maar vandaag ook weer bezig, de verhuurder belde mij dat die klachten had gekregen van andere buren en ik moest even als vertaler spelen..want die mensen spreken geen Duits of Nederlands en de verhuurder geen Engels. Als ze het nu nog 1x doen moeten ze er gelijk uit. In Duitsland zijn de regels wat strenger en is het snel klaar als je met die onzin blijft doorgaan. :+ Dus ik hoop dat ze snel weer ruzie hebben :+

Blue_Eyes

Re: Overlast buren (huurwoning)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 17:37

Hoe gaat het nu TS?

LoveUggs

Re: Overlast buren (huurwoning)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-20 20:33

Ik gok dat verhuurder mij gister gebeld heeft, maar ik was aan het werk. Als een onbekend nummer mij belt en geen bericht achter laat bel ik ook niet terug, dus ik verwacht eigenlijk dat ik maandag weer gebeld wordt. Verder eigenlijk nog geen nieuws :+
In het portiek is iig nog niets veranderd.

SoofO

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 20:40

Hopelijk hoor je dan snel meer..

Bij mij moeten de buren er maandag uit := :=