Ik wil me hier melden, ik ben afgelopen week officieel verhuist. Bij mijn vriendin ingetrokken. Moeten nog wel wat spullen over die nu bij mijn vader staan nog. Maar dat komt waarschijnlijk einde van de zomer, gelukkig staan ze niet in de weg. Grootste gros is afgelopen tijdje beetje bij beetje over gegaan.
Voor het eerst echt officieel uit huis, toch een beetje raar en apart. Allemaal even wennen en raar om te beseffen. Maar wel heel leuk en spannend, vooral gezonde spanning gelukkig.
Ga dalijk het topic eens even goed doorlezen.....maar het geen waar ik nu tegenaan loop.....waar wijzig je allemaal je adres? Dat lijkt me zo een lijst, heb een aantal dingen al gedaan.....maar uit mn hoofd zou ik het zo niet weten. Eigenlijk nog niet echt eerder over nagedacht....
Wat ik tot nu toe gedaan heb:
- Bank
- Ingeschreven in gemeente
- Gewijzigd bij werkgevers
En verder weet ik het even niet zo, moet mijn scooter verzekering nog omzetten, ga ik maandag even voor bellen. Verder geen idee meer, dus als jullie ideeën hebben, gil gerust.
EDIT Ooh haha, heb net in het topic wat lijstjes gezien, die ga ik eerst eens afwerken! Wat een hoop verhuizers zijn er hier trouwens