oomens schreef:*daarnaast zitten ze in Vík waarschijnlijk helemaal niet te wachten op importwespennesten uit Nederland.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
oomens schreef:*daarnaast zitten ze in Vík waarschijnlijk helemaal niet te wachten op importwespennesten uit Nederland.
oomens schreef:Matheno schreef:
Dat is wel erg rigoureus
Dat wel, maar dan heeft ze met haar naam wel eindelijk wat te doen.
*daarnaast zitten ze in Vík waarschijnlijk helemaal niet te wachten op importwespennesten uit Nederland.
MoonWencke schreef:tita schreef:Bij ons hangt een vogelhuisje aan het voordak van de garage en daar lijkt het erop dat wespen er nu een nest in hebben gebouwdIk hang mijn insectenhotel naast een vogelhuisje nestkastmoet anders dus
MoonWencke schreef:tita schreef:Bij ons hangt een vogelhuisje aan het voordak van de garage en daar lijkt het erop dat wespen er nu een nest in hebben gebouwdIk hang mijn insectenhotel naast een vogelhuisje nestkastmoet anders dus
Ik hoop dat ze niet op een plek zitten waar je geregeld langs loopt.
janouk schreef:Hier moet ik toch wel om lachen......
![]()
![]()
![]()
Heb je een mooi insectenhotel geïnstalleerd, krijg je meteen bezoek.....wil je ze weer kwijt.
Maar ook omdat het dan bij het raam hangt, en je dan eigenlijk vooraf al weet dat je het raam niet meer kunt openen zonder beestjes binnen te krijgen. (Het afwegen tussen lekker turen naar beestjes of de ramen open..) 
Insecten zijn mega interessant! Maak je er een volgtopic van? Dan schrijf ik me meteen in!

Was mooi om te zien maar vooral richting het najaar word je er niet heel vrolijk van, denk ik. Wat is er met het vogelhuisje en de bewoners ervan gebeurd? 

Sosha schreef:Dit jaar een metselwesp of bij die blijkbaar een begonia in pot heeft uitgekozen.
Ik vind het nu wel een beetje eng om met mijn vinger te controleren of ie water moet
Cayenne schreef:Vorig jaar zat ons hotel propvol maar dit jaar bijna niets
Wat doen we verkeerd?