Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
laraxXxemma schreef:Ik las het eerder als dat ze al samen woonden en die vriendin onderdak hebben gegeven.. Voor het uit willen zetten maakt het weinig uit denk ik, maar misschien voor de verduidelijking wel.
Askja schreef:Nou LindyH, ik vind dat nogal veel uitmaken. Inwonende vriendin die moet inschikken en vervolgens opkrassen als vriendje (?) erbij intrekt vs samenwonend stel heeft vriendin onderdak geboden en wil nu het rijk alleen. Ingeval van de laatste situatie vind ik het heel redelijk dat je uit behoefte aan meer privacy vraagt of de inwonende vriendin wat voor zichzelf wil gaan zoeken, ingeval van de eerste situatie (en de openingspost wijst daar wel op) is het eerder: wegwezen, eerst was het wel gezellig met jou erbij en lekker qua kosten delen maar nu opgehoepeld want je moet plaatsmaken voor vriendlief.
Ts reageert niet meer, ik ben wel benieuwd naar wat nadere toelichting van zijn kant. Misschien ligt het toch anders?
tita schreef:Nou ik doe wel onderzoek hoor
Rond 02-09-2019 woont hij iig bij zijn vader
Ergens in okt is het echt aan met zijn vriendin dus ik denk okt ontmoet
In januari dit jaar wonen ze niet samen.
Alles uit zijn geschiedenis gehaald...moet wat beide kids liggen te slapen
Trek zelf jullie conclusies
UhNee schreef:tita schreef:Nou ik doe wel onderzoek hoor
Jezus mina, dit gaat ook wat ver vind je zelf ook niet?
Ricie schreef:Ik vind het jammer, jammer hoe er gereageerd word. Zoals te lezen in de op, zijn er al gesprekken geweest. Zoals in mijn eerdere reactie zonder resultaat.
Hele verhaal word verdraaid, en er word door veel zomaar ergens vanuit gegaan zonder dat het bekend is.
Aangezien een hoop te beroerd zijn te lezen, normaal te reageren en af te wachten met welke feiten ik nav vragen kom. Vind ik het niet noodzakelijk meer verder in gesprek te gaan en verder verhaal te doen.
Voor degene die wel gewoon normaal en behulpzaam gereageerd hebben. Dank hiervoor
Prrrr schreef:Ik denk dat je huurder opgelet heeft - de eerste negen maanden van hospitahuur gelden als proeftijd, daarin heeft een kamerhuurder geen huurbescherming. Daarna wel.
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpe ... merverhuur
Waarom denk je dat ze pas na twee jaar huurbescherming heeft? Jullie hebben toch niets op papier gezet?
tita schreef:Nou ik doe wel onderzoek hoor