Dank voor jullie reacties weer. We gaan zeker eens met de desbetreffende gemeente praten, dir tip wordt hier veel vuldig gegeven dus dat gaan we zeker doen.
Zoals ik de omgeving nu kan beoordelen liggen er aan de straat aan beide zeiden overal percelen met woonbestemming met alleen daarachter een stuk weiland waar nog agrarisch op staat. Pas achter die weilanden liggen vele kassen. Intensieve veehouderij zie ik verder niet terug in de directe omgeving.
Ik weet dat het allemaal niks zegt, vroeg me alleen af wat die wro-zone precies inhield, daar kon ik nog weinig over vinden.
Ik ben niet opzoek naar een pasklaar antwoord. Ben me ook bewust dat je de garantie pas hebt zodra de vergunningen rond zijn. We zouden dus ook altijd onder voorbehoud van verkrijgen van vergunningen kopen. En voor we een bod doen een vooraanvraag doen. Ik weet dat ook die geen garantie bieden maar wel een redelijke zekerheid.... Maar als er vervolgens iemand bezwaar maakt bij de echte aanvraag en dat gegrond wordt verklaard dan is het natuurlijk al gedaan...
Ik weet dat je die zekerheid nooit 100% hebt. Maar als ik al weet dat iets bij voorbaat 100% niet kan hoef ik er geen energie in te steken. Ik dacht wellicht zegt die wro-zone dat. Aangezien bokt tot nu toe al veel antwoorden heeft gegeven dacht ik gewoon even te vragen.
Uiteraard ben ik mij ervan bewust dat bokt mij niet alle antwoorden en zekerheden kan geven.