Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Angelaa2 schreef:Gaaf project! Ga je nog iets van een schuifdeur maken bij de slaapkamer? Lijkt me wel prettig om een dichte slaapkamer te hebben
ontherun schreef:Ziet er goed uit zeg! Heel leuk idee heb je zo gemaakt. Badkamer is dan zelfs nog iets groter dan de onze, wij hebben nu 200x220, maar ik heb alles erin gekregen, inclusief ligbadOp de tekening dan, hij moet ook nog verbouwd worden
Met toilet zou je dezelfde afmeting ongeveer hebben, is niet enorm, maar ook zeker niet veel te klein!
DubbelDun schreef:Je hebt die duo-baden tegenwoordig zelfs leeftijdbestendig... met een instapdeurtje
DubbelDun schreef:Je hebt baden met een verbreed/vierkante achterkant. Die zijn iets groter als een standaard bad, maar ook weer niet zo groot als wanneer je lekker de ruimte hebt (ik ben erg blij met mijn 90x120)
DubbelDun schreef:Je hebt baden met een verbreed/vierkante achterkant. Die zijn iets groter als een standaard bad, maar ook weer niet zo groot als wanneer je lekker de ruimte hebt (ik ben erg blij met mijn 90x120)
Faelynn schreef:Heb je misschien een voorbeeld van wat je bedoeld?
Lizz schreef:Leuk project! Ik ga volgen
Ik zag dat er beneden een kastenwand is, die zou ik behouden als die nog goed is. Heel handig om kleding en andere spullen op te bergen. Die schuifdeuren zijn daarnaast aardig duur als je ze wilt aanschaffen.
Als je zelf een redelijk goede plattegrond wilt maken, moet je eens floorplanner proberen, is gratis en je kan er goede plattegronden mee maken met afmetingen die kloppen. Heb ik ook gebruikt voor onze aanbouw, ideaal.
DubbelDun schreef:Als je met meerdere personen in huis woont zou ik kiezen voor 2 wasbakken met ruimte er tussen (voor een plant) De getekende 80 cm is voor 2 volwassenen echt te smal (min. 50 cm per persoon, 60 is beter).
Faelynn schreef:mijn douche paradijs haha. ben erg blij met de indeling zo.
ja ik ben wel van de tegels, zeker in een badkamer, ook heel onderhoudsvriendelijk met vocht. Moet eerlijk bekennen dat ik nooit trends gevolgd heb dus geen idee of een badkamer dat ook heeft, maar vind gewoon veel kleuren mooi dus even kijken wat ik ga combineren en wat het ook een beetje tijdloos houd, maar waarschijnlijk word het taupe vloer, douche en wand en een witte muur waar ik dan weer zelf een badmeubel en kast voor ga maken. kan niet echt een vergelijkbaar plaatje vinden, maar het zal een beetje een combinatie van deze sferen zijn, en wil er dan ook een mooie grote plant in zetten, mini palmboom misschien![]()
[ [url=m/Fbx3NT.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/yLplpT.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7gpcWS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is de gekozen tegel, en dan gecombineerd met een witte muur, mooi in budget ook![]()
https://www.tegelsinhuis.nl/vloertegels ... erd/3/1821