Opblaas jacuzzi

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 10:20

rien10 schreef:
Ik kan alleen oordelen als buurvrouw. Onding! Echt een rete irritant geluid van de motor. :D

Ook het enige wat ik kan beamen ja... Buren 2 deuren verder hebben er ook 1. Sowieso loei irritant als ze er in zitten, en dan vervolgens film gaan kijken op een tablet. Geluid van dat ding mega hard en dan nog met elkaar praten, om nog niet te spreken over 24/7 een brom/zoem geluid vanwege de pomp.

En als je dan ook nog van die geweldige buren hebt, die vinden dat je je aanstelt en er ook niks aan willen (laten) doen... :(

Dus probeer a.u.b. de herrie van je pomp iig zoveel mogelijk te beperken!

Suzanne F.

Re: Opblaas jacuzzi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 10:26

Hier de buren ook een jacuzzi maar wel echt in een hok. Dus op zich niet veel herrie. Ik hoor hem af en toe weleens maar niet storend. Ook de chloor lucht komt weleens deze kant op maar overlast heb ik er niet van. Eerder van die k@€&-=&tkinderen van de andere kant die sinds kort een trampoline hebben gekregen. Het is of gillen of huilen, maar er komt altijd veel lawaai uit.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 10:35

Suzanne F. schreef:
Hier de buren ook een jacuzzi maar wel echt in een hok. Dus op zich niet veel herrie. Ik hoor hem af en toe weleens maar niet storend. Ook de chloor lucht komt weleens deze kant op maar overlast heb ik er niet van. Eerder van die k@€&-=&tkinderen van de andere kant die sinds kort een trampoline hebben gekregen. Het is of gillen of huilen, maar er komt altijd veel lawaai uit.

Dat scheelt een hoop. Mijn buren nemen niet eens de moeite om de pomp te ombouwen :(

linda_gigant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 10:41

Wij hebben nu ook een aantal weken een opblaas jacuzzi. We gebruiken hem elke dag. Vind t echt een top ding <3

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 11:13

Hoi bokt, hebben jullie ervaring met de MSPA® Opblaasbare jacuzzi van Lidl? Wij overwegen om ‘m aan te schaffen :)

linda_gigant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 11:23

Autumnn schreef:
Hoi bokt, hebben jullie ervaring met de MSPA® Opblaasbare jacuzzi van Lidl? Wij overwegen om ‘m aan te schaffen :)

Wij hebben een m Spa

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 13:05

Wij ook :j
Handig dat je de filters enzo gewoon online kan kopen :)

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 13:49

Bedankt :) wat is jullie ervaring ermee? Maakt hij veel kabaal (dat las ik namelijk ergens) en id hij het geld waard?

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 17:36

Autumnn schreef:

Ik heb er een, inmiddels al 2 jaar. Als hij filtert en verwarmt bromt hij maar niet storend. Als de bubbels aangaan klinkt ie als een power stofzuiger maar dat wordt een beetje overstemt door het geluid van de bubbels als je erin zit.

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 23:01

Omdat wij nog steeds niet zover zijn vanwege de verbouwing en de bouwout ipv een tuin, twijfelen we nog steeds.

Vandaag even bij de buren gekeken naar hun opblaasjacuzzi en dompelbad. Eerst dacht ik; geen jacuzzi en zeker geen opblaas ding, maar hij is vrij stevig. Zij maken er veel gebruik van en hij ziet er netjes uit.
Ik vind het ook wel voordelen hebben als ik hem zo eens goed heb bekeken;
Je kan hem opruimen
Je zit waar je wilt ipv in voorgevormde platic kuipen zeg maar
De aanschaf is aanzienlijk lager

We gingen eigenlijk voor een hot tub. Alleen opwarmen in 2 uur wanneer je er gebruik van wil maken, dus aanzetten, dingen doen, eten en erin bijv.
Maar temperatuur is lastiger te regelen
Altijd de rookgeur erbij
Geen bubbels en of jets, tenzij duurste model.

Kmbrly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-20 23:32

Wij hebben hem nu juist een maand.
En zijn er nog steeds heel blij! Als we er in gaan zijn we altijd een 3 uur stil :+
We hebben hem nu ook al getest op een warme dag en dat was ook zeker in orde.
Dat op de grond zitten valt eigenlijk heel goed mee. Heb je eigenlijk niet door. En omdat ik niet zo goed kan stil zitten kan ik toch nog wat rondjes draaien.
Maar je kan er ook nog altijd een stoel bij kopen. Zit ook wel fijn !

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 08:10

Superpony, dat is juist het fijne van een opblaas: je verplaatst hem makkelijk weer! En wat is er fijner na een dag klussen in de tuin dan daarna lekker warm bubbelen :D En mocht je na een jaar als de tuin af is tevreden zijn en toch een tub willen; 2e hands raak je ze ook best voor een goede prijs kwijt.

Edit; ik heb overigens geen aandelen hoor ;) Maar als je de ruimte hebt en extra stookkosten kunt opbrengen is het gewoon echt een fijne luxe, vooral nu!

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 10:36

Onze tuin is nog lang niet af. Maar net wat je zegt. We hebben een mega verbouwing aan het huis, dus juist nu is het lekker om dan te kunnen ontspannen.

De hot tub past qua uiterlijk beter bij onze smaak en ik vond het een voordeel dat je hem alleen opwarmt wanneer je hem gaat gebruiken. Die 2 uurtjes vind ik niet zo erg, want kan hem 's middags wel aanzetten voor het eten bijv. Het is alleen jammer dat je niet de temp goed kan regelen.

De vaste jacuzzi vind ik niet zo prettig met dat voorgevormde, dus die viel af. Heb er wel de ruimte voor en kan hem ombouwen.

De elektra rekening vind ik zelf wel pittig bij een jacuzzi. Als je het over een heel jaar ontspanning uitspreid is het natuurlijk niet echt veel, maar je moet het ervoor over hebben.

Dat opblaas ding van de buren is echt stevig en viel me 100% mee. De bubbels waren wel fijn, dus toen weer twijfels, omdat we voor de hot tub zouden gaan zonder bubbels.

Heb al een keer een topic geopend en gevraagd; wat is belangrijker voor het lijf ( reuma ) de warmte of de jets of de bubbels? Sommige apparaten beweren wel effect te hebben op het lijf met plaatselijke jets.

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-20 07:32

Het topic is al een tijdje stil maar ik ben wel benieuwd of ts nog steeds blij is met de jacuzzi. Ik wil er zelf ook graag 1 maar alles is uitverkocht lijkt wel... Ja voor 800+ is er nog wel wat te krijgen. ;) ik wil hier liefst vierkant en dan max 180x180 of kleiner.

Kmbrly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-20 11:27

Jep !
Ik zie dat ik hem al bijna 2 maanden heb :')

We zijn nog er nog altijd blij mee. Er zijn zelfs vrienden die na een bezoekje ook op zoek gingen naar een jacuzzi.

Als je echt graag eentje wilt zou ik wachten om hem op te zetten volgend jaar.
Dus eigenlijk na dit seizoen aan te kopen. Prijzen zijn niet normaal meer .. -O-

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-20 13:05

tirzasarah10 schreef:
Het topic is al een tijdje stil maar ik ben wel benieuwd of ts nog steeds blij is met de jacuzzi. Ik wil er zelf ook graag 1 maar alles is uitverkocht lijkt wel... Ja voor 800+ is er nog wel wat te krijgen. ;) ik wil hier liefst vierkant en dan max 180x180 of kleiner.

zoek eens op aquaparx spa, die zijn vierkant en mooi formaat. Moet je niet de XL nemen hoor, de gewone is echt ruimzat.

wendely

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-20 18:14

Wij hebben ook een die staat op de veranda, half onder het dak en half er buiten. Ik gebruik hem vaak, heerlijk ook al is het maar een kwartier. Het geluid van de pomp is idd wel een dingetje.. En zodra het weer gaat vriezen moeten we hem opruimen. De bedoeling is een houtgestookte hottub tzt. Stroom is hier vele malen goedkoper, geen idee wat hij pm kost.

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-20 22:04

daffodil schreef:
tirzasarah10 schreef:

zoek eens op aquaparx spa, die zijn vierkant en mooi formaat. Moet je niet de XL nemen hoor, de gewone is echt ruimzat.

Ik heb deze opgezocht en die moet het gaan worden! Top formaat alleen over al uitverkocht. Ik wil zelf voor mijn rondebaal hooi een ruif gaan maken waar dus zomers de jaccuzi in kan en swinters de baal hooi :+ , dat was dus de hele rede dat het niet zo een mega ding moet zijn.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 07:24

Ga je dan in de ruif zitten? :+

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 09:39

Ik vind het echt een fijne, heb hier mijn tweede staan. Had eerst de grote maar na twee jaar was die op en nu dit maatje, is helemaal prima. Zit er eigenlijk bijna altijd alleen in!

Gisteravond ook en ik kon heerlijk de rare wolkenlucht volgen, lekker nog even een stukje serie gekeken en uiteindelijk oververhit eruit, aan de buitenlucht afgekoeld en heerlijk geslapen!

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 15:09

Suzanne F. schreef:
Ga je dan in de ruif zitten? :+

Iets met ruimte te kort en toch veel willen :')

Afbeelding

Dit moet mijn ruif worden dus volgens mij moet dat wel lukken

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 15:10

daffodil schreef:
Ik vind het echt een fijne, heb hier mijn tweede staan. Had eerst de grote maar na twee jaar was die op en nu dit maatje, is helemaal prima. Zit er eigenlijk bijna altijd alleen in!

Gisteravond ook en ik kon heerlijk de rare wolkenlucht volgen, lekker nog even een stukje serie gekeken en uiteindelijk oververhit eruit, aan de buitenlucht afgekoeld en heerlijk geslapen!

Heerlijk! Ik hoop dat ze hem ergens weer op voorraad krijgen

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-20 17:37

De eerste kwam via een of andere vage website maar bleek achteraf niks mis mee te zijn, binnen een dag in huis en nog goede service ook, wilpe.com maar daar zie ik m nu ook niet.

En de tweede komt via bva auctions maar ook daar komt ie niet voor op dit moment. Moet ook wel zeggen dat ik zo'n ding gerust in de winter koop als de vraag wat minder is. Ik had m dit keer in november gekocht.

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 00:30

Je hoort overal dat jacuzzi's en zwembaden zijn uitverkocht. Best raar......zou iedereen er eentje gekocht hebben opeens? Er zijn toch ook mensen die al zo een ding hadden.
Bij Gamma staan nog wel stapels zwembaden.

Kmbrly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-20 00:37

Klopt...
maar komt ook dat door de corona de leveringen van intex vertraging hebben opgelopen.
En omdat mensen niet op vakantie kunnen dit in de plaats hebben genomen.

Op bol zijn ze echt overdreven veel met de prijzen
omhoog gegaan.